A Superdata legfrissebb jelentése szerint a globális digitális játékpiac februárban 6 százalékkal, 9,1 milliárd dollárra nőtt a tavalyi év hasonló időszakához képest. Érdekes, hogy a közösségi, előfizetéses és a free-to-play PC-s címek népszerűsége csökkent, ellenben a prémium PC-s - vagyis a ténylegesen megvásárolható játékok - piaca 33 százalékos növekedést mutat.
A digitális eladások 21 százalékkal nőttek az Egyesül Államokban, köszönhetően a Call of Duty: WWII-nek (ez volt a legkeresettebb konzolos játék is) és a Fortnite: Battle Royale-nak. A free-to-play PC-s címek iránti érdeklődés ugyan 4 százalékkal csökkent, viszont az alapból ingyenes konzolos játékok piaca 359 százalékkal ugrott meg, ami elképesztő teljesítmény. Természetesen itt is a Fortnite dominált. Az Epic alkotásának már most több havi aktív felhasználója van, mint a Grand Theft Auto V-nek.
A PUBG tovább menetel előre, februárban 2,5 millió példányt adtak el belőle. Noha a PC-s verzió iránti érdeklődés csökkent, a veszteséget az Xbox One-os verzió kompenzálja. Az Overwatch is jól áll a Battle Royale-dömping ellenére, ami nagyrészt a mikrotranzakcióknak és a folyamatos támogatásnak köszönhető.
Ezek voltak a legnépszerűbb játékok februárban világszerte:
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.