Berlin, 2048. A világ az összeomlás szélén áll. Az erőforrások kiapadtak, a levegő és a víz szennyezett, az emberek betegek, a bűnözés növekszik, mindennaposak a háborúk a megmaradt készletekért. Drónok és humanoid robotok helyettesítik az emberi munkaerőt az állami szektorban, minden összekapcsolódik és mindenkit megfigyelnek.
A State of Mind tehát ebbe a nem túl biztató, ugyanakkor nagyon is hihető jövőképbe enged betekintést. Egy klasszikus 3D-s kalandjátékról van szó, amely megmutatja, mivé válhat a mesterséges intelligencia 2048-ban, és hogyan befolyásolja gondolatainkat, érzéseinket és kapcsolatainkat a digitális tér.
Főszereplőnk, Richard Morgan, aki egyike annak a kevés újságírónak, aki nyíltan kritizálja a fejlődést. Amikor egy robbanás után kórházban ébred, riadtan veszi tudomásul, hogy felesége és gyermeke titokzatos módon eltűnt. A családja utáni kutatás során világméretű összeesküvésre bukkan. A hátár elmosódott a disztópikus valóság és a digitális utópia között, az emberiség sorsa veszélyben van.
A Daedalic Entertainment játékában több játszható karakter is lesz, a Martin Ganteföhr által papírra vetett sztori pedig nagyjából 15 órás játékidővel kecsegtet. A látványért az Unreal Engine 4 felel, látványos low-poly stílussal fűszerezve.
A State of Mind augusztusban jelenik meg PC-n, Xbox One-on, PS4-en és Nintendo Switch-en. A steames és GOG-os verzió 29,99, a konzolos változatok 39,99 euróba fájnak majd.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.