A Twitch E3-as közvetítésében előkerült a Saber Interactive World War Z-adaptációja. A kooperatív lövöldében a New York-i metróba menekülnek hőseink, ám az állomást elárasztották a fertőzöttek agresszív hordái.
Moszkvától Jeruzsálemen át, egészen New Yorkig zajlik a csapta a hömpölygő fertőzöttek ellen a World War Z játékadaptációjában. A Saber Interactive egy külső nézetes kooperatív shooterként képzelte el az anyagot, amibe most hosszabban is belenézhetünk.
A zombik képesek egymás hegyén-hátán feljutni a magaslatokra, hogy hidakat hozzanak létre társaik számára. Különféle csapdákat is bevethetünk, hogy elkerüljük a holtak piszkos húzásait, és persze lőnünk is kell, ahogy a csövön kifér.
A World War Z a tervek szerint idén érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
1 a zombiktól és a nagy hordáktól való félelem, egyszerűen rohanni se tud az ember mert elkapnak, iszonyat feszültséget tudott adni a film
2 ha megharapnak, akkor átváltozol (szerencsés esetben levágják a végtagod ahol megharaptak) : a játékban nem látszik ebből semmi...
magyarul kapunk egy hátnézetes left 4 dead-et, és csak egy kérdésem van: minek? 1-2 változtatásért?
Az már csak hagyján milyen rosszul kezelték a célzást és csak imádkozni lehet hogy ne egy f*s konzolportot kapjon az ember pc-re
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.