Anthem - lesz mit csinálni a végjátékban is

  • Írta: Shifty
  • 2018. június 19.
  • Hír
Link másolása
Az Anthem rendezője, Jonathan Warner az Arekkz Gaming YouTube-csatornának adott interjúban elárulta, hogyan is képzelik el a végjáték utáni tartalmakat, de arról is mesélt, hogy zajlik majd a karakterek kezelése.

Az Anthem sokak szerint komoly rokonságot mutat majd a Destinyvel, de mint kiderült, a játék bőven kölcsönöz majd elemeket más játékokból is. Ilyen például a Final Fantasy XIV-féle karakterfejlesztés, vagyis az Anthemben is egyszerre több páncélunk lehet, amelyek között szabadon lehet majd választani.

A másik fontos részlet, amiről a játék rendezője, Jonathan Warner mesélt, az pedig az alapjáték teljesítése utáni végjáték, aminek egyrészt fontos szerepe lesz abban, hogy minden területen a maximumig fejleszthessük a javelinünket, de természetesen kapunk majd különböző raideket, napi kihívásokat, erődfoglalós feladatokat, illetve a történet szempontjából fontos küldetéseket is.

Az Anthem 2019. február 22-én érkezik PC-re, PS4-re és Xbox One-ra. 

15.
15.
GAMEROD
Akkorát fog bukni ez is mint az állat. Kik várták és miért várták? Elsősorban a Mass Effect fanok várták, gondolták hogy na, majd ez talán.. Aztán mi jön le a trailerből? Arcade tucatshooter, és fel-alá repkedés még véletlenül sem megfontolt, taktikus szárazföldi csata - de legalább a grafika szép. Mert csak is azért kapott ekkora visszhangot a játék hogy Bioware, meg volt Mass Effectesek készítik.
14.
14.
#13: Csak bal lábbal keltem. De már elmúlt. Biztos meglesz ennek a játéknak is a közönsége, csak én személy egyszerűen nem várok tőle kvázi semmit. Ilyenkor egyébként csak pozitívan lehet csalódni... de valahogy az EA játékok... hát hogy is mondjam...? Mindegy mi a címe és mi a téma, mindegyik ugyan olyan szar (számomra). Most ez miért lenne különb? :)
13.
13.
ollie92
#12: Na faszikám, te átlátsz a szitán.
12.
12.
Olyan hasonló játék még nem volt, amire azt mondták volna, hogy nem lehet majd benne mit csinálni miután végig értél rajta. De mondjuk itt már az elvárások is magasak szerintem. Illetve nem csak itt, hanem a többi ilyennél is. Itt írja valaki, hogy legalább 500 óra játékidőt, de inkább 1500+ órát szeretne. Szerintem ez túl magas elvárás egy ilyen grindeléssel és meghalásokkal együtt max 10-15 órás játéktól. De már most látszik, hogy még 15 órásnak sem lesz normálisan megcsinálva, mert ilyen multis cucc csak. Ez nem egyenlő egy klasszikus értelemben vett normális játékkal, meg sem próbálják normálisra megcsinálni.

Ráadásul igaz az, amit itt írtak, hogy az Andromédát egy másik Bioware stúdió készítette, pontosabban egy csapat hirtelen összeverbuvált, tehetségtelen és tapasztalatlan random ember, akit akkor elneveztek Bioware-nek - és utána bezárták őket. Tehát akkor nincs mitől félnünk, mert ezt ugye az eredeti Bioware készíti. Akik elrontották a Dragon Age 2-t, a Mass Effect 3-at és az Inquisition-t is.

Én igazából azt nem látom, hogy ettől a játéktól egyáltalán miért várnak a botrányon és a bukáson kívül az emberek egyáltalán valamit. De ha még azt is nézzük, hogy a ME3 szódával elmegy, akkor sincs az óta normális Bioware játék. Ezeknek már semmi közük az óta a játékokhoz, 95%-ban csupán az EA üzleti megfontolásból ráerőltetett funkció és feature halmaza az egész, amit kötelező úgy csinálni. A maradék 5%-ot meg ugye kitöltheti a stúdió, ahogy akarja és hangoztathatja, hogy egy igazi, vérbeli Bioware játékkal állunk majd szemben. Aztán persze szar lesz, aztán majd persze bezárják őket. Nem ez lesz az első és nem is az utolsó stúdió.
11.
11.
almaspite
#4: Nem mivel, nem azok. Ha ennyire utálod, vagy ennyire mutatni akarod a gyűlöleted feléjük legalább legyél tisztába azzal a dologgal amit utálsz.
8.
8.
ollie92
#6: Hát 40 misiből csak erre futotta :(

Emlékszem anno az Andromeda is milyen komoly marketinget kapott, aztán a megjelenés után jól le is húzták. Fél évvel a megjelenés után már vaultban volt. Megint azok basztak rá akik előrendelték. Hm, mintha az EA többet költene marketingre, mint fejlesztésre
7.
7.
Beni2003
#4: Nem teljesen, mert a Mass Effect Andromédát a Bioware másik stúdiója csinálta. Ezt azok csinálják, akik az eredeti Mass Effect Trilógiát csinálták (bár sokan már nincsenek ott)
6.
6.
hadzsime
#4: Akkor biztos azért vannak tetőtől talpig páncélban, hogy ne kelljen arc mimikát készíteniük :D

My face is tired O_O
https://www.youtube.com/watch?v=5b6qH48bslA
4.
4.
ollie92
#3: Azt ugye tudod melyik stúdió készítí (SPOILER ALERT! aki a Mass Defect Andromedát is) Ha mindez nem lenne elég, az EA a kiadójuk. Szóval kapunk megint egy félkész béa játékot MTX-el tömve, amit majd talán 2019 befejeznek. Iszonyat jó a koncepció, de rajtkor tuti nem szerzem be....
3.
3.
almaspite
Reméljük nem fog összeesni az anyag 45 óra után. Legalább 500 óra játék időt, még ha grindelni is kelljen. A teljes maxolás meg olyan 1500+ órára lőjék be. Úgy mint más játékoknál, hogy még is vissza csalogatja az embert, akkor nagyon jó lesz. Történet ide vagy oda.
2.
2.
Shifty
1.
1.
Derivel
"az Anthemben is egyszerre több karakterünk lehet, amelyek között szabadon lehet majd választani"
Nem. 1 karakterünk lesz, csak szabadon váltogathatjuk a páncélokat. A karakterünk is fejlődik és a páncélok külön is fejlődnek.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...