Hiába töltötték le jóval többen a PlayerUnknown’s Battlegrounds mobilos verzióját, mint a Fortnite-ét, az a bevételeket tekintve megközelíteni sem tudja az Epic játékát.
A Bloomberg jelentése szerint a PUBG-t eddig 23,8 millióan töltötték le iOS-re és Androidra az első hetekben, míg a Fortine-ot csak 3,4 millióan iOS-re (az androidos változatra ez esetben még mindig várunk).
A letöltések száma azonban nem jelent semmit, hiszen az Epic alkotása az első 11 hétben 92 millió dollárt bevételt termelt, míg a PUBG csak 19 millió dollárt. Ezek alapján úgy tűnik, hogy a Fortnite okosabban célozza meg a pénztárcákat, míg a Tencent bevételszerzési stratégiája még finomításra szorul. Igaz, a PUBG nem is tolja az arcodba a mikrotranzakciókat olyan agresszíven, mint a riválisa.
Érdekesség, hogy a Fortnite bevételének kétharmada az észak-amerikai piacról származik, és az ázsiai piacon gyengébben muzsikál. A PUGB forgalma viszont egyenletesen oszlik szét a két piac között.
#4
nem szó szerinti retard, de szeretem ezt a szót használni mert szerintem az ilyen emberek közel vannak az értelmi fogyatékosokhoz, akik tízezreket képesek kifizetni pár pixelcsíkért cserébe. Az ilyen rohadt drága ékszerekhez tudnám hasonlítani, de azok legalább kézzel foghatóak, valami szegény ember bányászta ki és megcsiszolták. Ezeket csak kihányta egy skin készítő.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.