Irány a mélység! Az IGN jóvoltából több mint 10 percnyi Anthem-játékmenetbe leshetünk bele, melynek során lecsekkolhatjuk a masszív Colossus és a mozgékony Interceptor páncélokat is.
Nincs már túl messze az Anthem premierje, az IGN csapatának hála pedig ismét belenézhetünk a tömény játékmenetbe. A Hidden Depths nevezetű misszió egy változatos környékre vezet bennünket, még egy szemrevaló vízalatti barlangrendszert is felfedezhetünk. Az akciót több különböző Javelin szemszögéből követhetjük, így akár azt is eldönthetjük, hogy melyik páncélzat stílusa illik majd hozzánk a leginkább.
Az Anthem február 22-én érkezik PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re.
Aki nem beszívval nézte a videót, az hallhatta. A küldetés után menj vissza a bázisra (mint a Destiny-ben), pakold fel az új cuccot (mint a Destiny-ben) és beszélja az NPC-kell. (Többet nem írom le azt, hogy mint a D-ben...).
Az "open world" is, a felszerelés szintjét jelző szám, két fegyver slot, az emotok (pénzért) mind-mind Destiny.
Minden más csak a fantázia szüleménye. Sajnos a Destiny is leáldozóban van, mert bár maga lövölde rész élvezetes, de minden más halál unalmas, farmolás. Az utolsó DLC-ben hiába próbálkoztak extrákkal, az emberek nem veszik. 642x alkalommal ugyan azt a 6 modellt lövöd, ugyan azon a 4 pályán (DLC-vel 6) csak nekik nagyobb a páncéljuk, neked meg erősebb a fegyvered. Ennyi.
HATALMAS endgém kontent!!!
Nem.
Előveszem a ps2őt nah:D Befogtam:D
Sztorit meg nem nagyon lattam, csak "he npc vagyok, olj meg harom farkast kerlek". Szoval lehet hogy van es lehet a vilag legjobb iroja dolgozik/dolgozott rajta, csak en nem vettem eszre, mert eppen belehanytam a kavespoharamba a szedulestol. :D
Ku**va oreg vagyok, jesszusom. :D
A leírtak ellenére, viszont eddig én sem tartom túl izgalmas játéknak az Anthemet. Ha normálisan adagolt darát kapunk élvezetes harcrendszerrel, és egy épkézláb sztorit, ami kitart a végéig, akkor simán lehet egy élvezetes játék belőle. Legfeljebb napszemüvegben játszok, hogy kíméljem magam attól a parádés tűzijátéktól, ami a harcokat kíséri.
"Mutass valamit amiben ÍGY lehet repülni":
https://www.youtube.com/watch?v=-gBvqAWumhU
2010-es játék
Amúgy nem fogom fikázni az Anthem-et mert még ki se jött DE úgy egy hónap múlva jön és még mindig ALPHA gameplayet mutogatnak. Engem csak ez nyugtalanít.
Most derült ki, hogy a BFV fájljaiban 2x annyi skin van, mint a játékban. Készen lemodellezve. Anno a Battlefront II esetében ugyan ez...klónruhák már megjelenéskor benne voltak, de az utolsót még csak most februárban adják ki. Itt is az lesz, kivágják a a játék 30% aztán 1 év alatt lassan adagolják a sok birka meg nyalja a homlokát.
Remelem vegre valaszolnak a Raid es Clan kerdesekre is mostmar mert mindik az egyszerubb kerdesekre valaszolnak(mondjuk valamiert azt spammelik is).
Batman: mivel kizárólag a repülést kérdezed, gondolom tök más kategóriából is jöhet példa. Kapaszkodj: Steep.
Amugy a Monitor-os vilag uralmi storyt meg le se irtam direkt :D
Engem ami igazan erdekel az az, hogy November 7.-en a Shaper Storm hozzon letre egy Mass Effect Univerzumot es ott lehessen valami Javelint begyujteni egy jo kis Reaper csata utan :P
Amugy a bolygon levo kapuk es az a teny, hogy tobb bolygo is van meg a csillag kapukat se zarja ki :P
Kivancsi leszek Drew Karpyshyn mit hoz ki belole mert eddig az o munkai tetszettek nagyon is. Persze nem jelenti azt, hogy most is ugyan azt a minoseget fogja szallitani.
Én a mai napig imádkozom egy Jade Empire 2-ért, de még a Bioware is szívesen elkészítené.
Első Quake-nek volt ilyen története ahol azt kellett belemagyarázni, hogy a 3 pályakészítő eltérő stílusban készített részek hogyan kapcsolódnak az agyatlan lövöldözéshez.
Nem a tortenet legalapja ami annyira eredeti az egy tipikus Isten tortenet. A Shaperek 9 nap alatt keszultek volna el a bolygoval, de valamiert a harmadik napon eltuntek es mindent hatra hagytak. Ez miatt a vilag nemfejlodott ki rendesen es kaotikus lett. Az Anthem erejevel oldottak volva meg ezt viszont mivel eltuntek es a gepek ott maradtak nem ugy alakultak a dolgok ahogy kelett. A gepek a Shaper Relic nevet kaptak amik veletlenszeruen ki es be kapcsolodnak es az emberiseg nem tudja oket hasznalni igy befolyasolni se tudjak azt. Ha a Relic bekapcsol akkor a hatoteruleten bellul a kornyezetet es az allatvilagot is kepes atalakitani(ezzel mar adva van egy olyan elem a jatekhoz amivel egy adott regio megvaltoztathato es uj ellenfelek is lehetnek ott), Viszont a kaotikus korulmenyek miatt letrejott a Shaper Storm is amit az E3 video vegen lathattunk. A Shaper Storm alapbol rendelkezik azzal a tulajdonsaggal mint a Relic szoval az adott terueltett atudja alakitani viszont zseb univerzumokat is letre tud hozni az adott teruleten. Szoval olyan vilagokba is elmehetunk ami nem az Anthem univerzuma vagy egy alternativ univerzuma a jateknak. Persze ezek idoszakos eventek lesznek es eleg gyakori a Shaper Storm megjelenese. Ezt az anomaliat egyaltalan nem ertettek meg a mai napig a story szerint a tudosok. Nem tudjak mi a kivalto ok es miert ennyire eltero a relickhez kepest.
Ezek az alapjai a storynak erre jon ra a Legion of Dawn story ahol az emberiseg amikor nagy veszelyben volt es akar ki is halhattak volna meg jelent egy hos Tarsis aki megepitette az elso Javelint(Ennek a neve Javelin of Dawn). Ugye a LoD video alatt lathattuk azt. Viszont az osszecsapasban Tarsis meghalt es megnetette az emberiseget es ezzel elinditott egy uj valamit a Javelinek/Freelancerek korat. Tarsis gepe ihlette a Colossus formajat es a tiszteletere neveztek el az emberiseg egyik varosat Fort Tarsisnak ez az ahol a playerek ekzdenek majd. Tobb nagy varos is van a bolygon szetszorodva ahol az emberek tovabb elnek viszont a legkozelebbi a Stralheim ahol a Dominion tanyazik. O roluk is lathattunk mar egy kis izelitot illetve a vezetot Monitort aki egy Storm Javelint vezet es ugy tunt kapcsolatba van valamilyen szinten az Anthemmel(A dominion hozta letre a Storm javelint). A Ranger Javelint a Legion of Dawn hozta letre a Colossus utan mivel kelett egy masik ruha amiben konyebb a freelancerek kepzese ezert all around Javelin a Ranger. Az agilis interceptort a Corvus hozta letre olyan celokbol, hogy legyen egy gyors es hatekony felderito javelin ami hamar kitudja iktatni a problemakat. Lehetne meg irni az Arcanistokrol is akik a Shaper tudast tanulmanyozzak, hogy tobb dolgot tudjanak meg a multrol es uj dolgokat tudjanak megepiteni a felhasznalt tudas alta. Az osszes Javelinnek az alpja Shaper tehnologia szoval nem az emberiseg ugrott hirtelen arra a szintre, hogy letre hozza ezeket a gepeket.
Ehhez meg jon a frakciok kozotti ellentet,varosok kozotti ellentet, a bolygo neve nem Anthem hanem valami mas es tobb bolygo van egmashoz kozel,Anthium ami a fovaros megse szerepelt az alap terkepen sot a Dominion varosa ami a hegyekben van azt se lattuk ott illetve az, hogy game kozben free roam modban a lore-rol eleg sok hatter infot tudunk gyujteni az Index-be.
Szoval eleg sokat lehet mar tudni az alap tortenetekrol es majd a jatekban is sok dolgot lehet begyujteni az Indexbe, hogy jobban megismerjuk. Viszont szerintem akkor is a legkiemelkedobb az a Shaper Relic,Shaper Storm es a Gate-ek amik eleg sok potencialt hordoznak magukban. Persze ez nem jelenti azt, hogy a BioWare vagy az EA nemfogja elszurni ezt viszont az alapok elegge rugalmassa teszik a dolgokat.
Bár arra vonatkozott hogy akiket esetleg érdekel a játék ne foglalkozzanak, a hozzád hasonlókkal pláne nem azzal amit fröcsögnek.
Aztán most már radír van, nincs rád több időm mert viszem a kutyát sétálni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.