A Sekiro: Shadows Die Twice-ban a saját háttérsztorival rendelkező hőst, a The One-Armed Wolfot irányítjuk, nem pedig egy névtelen és néma karaktert, mint a Dark Souls-játékokban vagy a Bloodborne-ban.
Főszereplőnk őrzője egy Farkas, akinek a karprotézisét is köszönheti. Küldetése az, hogy megtalálja a Young Lordot, és legyőzze azokat, akik anno rútul helyben hagyták. Persze útközben találkozunk más szereplőkkel is, akivel párbeszédbe egyedhetünk és lesznek átvezetők, valamint visszaemlékezések is.
A készítők korábbi játékaival ellentétben, a Sekiróban bővül a mozgási repertoárunk, kiváltképp a főellenségekkel vívott csaták során. Valódi parkourra is lehetősünk lesz, kilőhető csáklyával és háztetőkön való ugrálással.
Ami pedig a harcokat illeti, bizony alaposan ki kell ismernünk az ellenfeleink mozgását, hogy tudjunk rá válaszolni. A fejlesztők minden egyes animáción frame-ről frame-re átmentek azért, hogy kellően világosak-e és a játékosok biztosan reagálni tudjanak rá. Attól függően, hogy melyik animációs fázisban törjük meg az ellenfelet, a kivégzés más és másmilyen lesz.
A Game Informernek hála az elmúlt napokban számos érdekességre derült fény a From Software alkotásával kapcsolatban: megindokolták az online multi hiányát, és a központi hubról is megtudtunk ezt-azt, illetve egy rejtett területről is lehullt a lepel.
A játék március 22-én érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
Az OK hogy nem jön be a Japán kultúra, szamuráj dolog, de hogy a szamurájoknak nincs egyéniségük ???
dark souls és bloodborne épp azért volt jó, mert volt bennük fantázia (bloodborne-t még a mai napig előszedem néha).
gondolom a from-nak ez belefér, de én azért megvárom, hogy a fentebb említett témában is hozzanak valami újat :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.