Mortal Kombat 11 - itt az első gameplay

  • Írta: zoenn
  • 2019. január 17.
  • Videó
Link másolása
A fejlesztők nem dobálóztak üres szavakkal, tényleg láthatjuk mozgásban a Mortal Kombat 11-et. A bemutató során levetítették az első gameplay trailert, láthattunk komplett meccseket, kivégzéseket és minden mást is.

Ahogy arra számíthatni lehetett, a Mortal Kombat 11 lesz a sorozat legnagyobb, legrészletesebb és legvéresebb darabja. Hőseinket testreszabhatjuk, kitérve az öltözékükre, a harci stílusukra, belépőikre és fegyvereikre - utóbbiakat még fejleszthetjük is -, és lesznek AI-kísérők is. Azaz egy leheletnyi RPG-vonal is bekerült a játékba, ami az Injustice 2 után már követelmény.

A Gear-rendszer működés közben, majd néhány teljes összecsapás:


 

A kivégzések minden korábbinál véresebbek és merészebbek lesznek. Gyakorlatilag nincs határ, még a környezet elemeit is bevethetjük az utolsó csapássorozat közben. Csak óvatosan a kattintással!

Ed Boon csapata egy sor új és visszatérő karakterről rántotta le a leplet: Sub-Zero, Skarlet, Liu Kang, Baraka és Kung Lao is a felhozatal része, ahogyan Sonya Blade is. Utóbbi hölgy szinkronhangját a UFC- és WWE-harcos, Ronda Rousey szolgáltatja, aki maga is nagy MK-rajongó.

Nem maradunk friss arcok nélkül sem. Ő Geras, a Kronika hű és erőteljes szolgálója, aki manipulálhatja az időt.

Visszatér az egyjátékos sztorimód is - ennek első perceibe is belenézhetünk. Shinnok halálával a történelem egyensúlya felborult, Raiden minden igyekezete ellenére is. De az univerzum rendje még nincs elveszve, erről Kronika, az Idő Birtokosa gondoskodik, bár meggyengült legutóbb az Earthrealmet sújtó ballépések miatt.

Természetesen Collector's Editiont is terveznek, melynek éke egy Scorpion-sisak, de ezen kívül benne lesz a játék fémdobozos kiadása is. Bármelyik csomagot is rendeled elő, Shao Khant megkapod játszható karakterként.

Minden előrendelő automatikusan hozzáférést kap a bétateszthez, amely március 28-án indul, míg a végleges változat április 23-án landol PC-n, Xbox One-on, PS4-en és Switchen.

68.
68.
Max3000
#67: Igen,azóta nézegettem a videókat és most már rohadtul pozitívan viszonyulok a játékhoz.
67.
67.
br1Koo
#49: A profi játékosoknak már a premier napján tartottak egy kis bajnokságot. volt kb 3 órájuk játszani a játékkal és utána megmérettetni egymással. Pörgős lesz a játék, és lesznek benne kegyetlen jó kombók. Sonicfox úgy darált Sonyával hogy öröm volt nézni.
64.
64.
Batman
#63: Annyira nehéz volt, a hátrafelével védekezni az injustice 2-ben, hogy az otherworld úgy tesztelte a játékot, hogy azt gondolták nincs is védekezés :D
63.
63.
Max3000
#62: "10 rész + 2 Injustice kellett ahhoz, hogy tegyenek Just Guard-ot a játékukba."

Volt a deadly alliance trilógiában is.

Nagyon helyes egyébként,hogy nem őskori módon a hátra felével kell védekezni és különb gomb szolgálja ezt.Kivégzéseknél is bajok lennének,ha egy gomb szolgálna két külön tevékenységet.

Egyébként nem értem,miért vered úgy a harangot,mintha ezek az opciók Az elmaradást vagy a jövőt szolgálnák.Főleg a "hátrafele legyen a védekezés" típusú mortalba egyáltalán nem való nagyszerű gondolataid.
62.
62.
biohazard rex
#61: 10 rész + 2 Injustice kellett ahhoz, hogy tegyenek Just Guard-ot a játékukba.

Még mindig nem a hátra felével kell védekezni = Cross up még mindig irreleváns.

Még azt az icipici movelist-et amit a karakterekhez csinálnak is tovább szabdalják mondván, hogy "depth"-et ad a játéknak.

és azzal, hogy a juggle-öket nerfelték csak a projectle spam-et buffolták indirekt.

61.
61.
Max3000
#60: Mi is számít alapnak a többi fighting game-ban?

Szerintem felesleges hasonlítani mondjuk a tekkenhez vagy dead or alive-hoz,ezek teljesen más mechanikával rendelkező játékok és más a célközönségük.Bár ha nézek egy tekkent-t,vagy dead or alive-ot,akkor az összeset láttam is..........
60.
60.
biohazard rex
#42: És mégis 11 rész kellett hogy olyan változtatásokat hozzanak ami a többi fighting game-be már alapnak számít. :)
59.
59.
Max3000
#58: Na alakul,azóta sonicfox játékát is néztem,jó lesz ez.De annyira hülyén tudnak reklámozni egy verekedős játékot annak aki nem a vérre gerjed....
58.
58.
Yanez
#57: Na ugye te hitetlenkedő!
57.
57.
Max3000
#54: Uh,köszi.Ez azért másabb menet mint az eddigiek.(mondjuk ne baraka-t nézzük,ő egy részében sem nagyon értett semmihez a késelésen kívül.)

https://www.youtube.com/watch?v=rJ32aFFL6R0

56.
56.
Max3000
#55: Keresztre is feszíthetsz,csak neked legyen igazad!:D
55.
55.
Yanez
#53: Most már nem elég a szó. Ha igazam lesz, beperellek! Találkozunk a bíróságon miszter!
54.
54.
rotkiviadub
https://www.youtube.com/user/MKCommunityManager/videos

A hivatalos csatornán vannak fent normális gameplay-ek. Csak ha valaki még nem látta volna ezeket.
53.
53.
Max3000
#52: Ha igazad lesz akkor vállaljam nem?Egyébként ha igazad lesz,küldök akkor egy privát üzenetet,amiben megbánást tanúsítok mélységes tetteimért.:D

Ja,én is figyeltem,elég furi feje van sonjának,főleg azt a pofát bírtam,mikor skarlet bele dobja a szájába sonja véréből " varázsolt" lándzsát.
52.
52.
Yanez
#51: Persze, hogy igazam lesz, de ha nem, akkor vállald a szavadért a felelősséget! Egyébként számomra is van negatívum: a karakterek képi megvalósítása nem tetszik. Barakán kívül. Sonja pl úgy néz ki, mint egy kiöregedett leszbikus. :D
51.
51.
Max3000
#50: Dehogy vagyok pesszimista,csak a látnivalóból indulok ki és azzal is tisztában vagyok hogy a magas dopamin szint nem örökléti állapot.Nekem is csorgott a nyálam a videók láttán,aztán elkezdtem gondolkodni....Egyébként írtam is,hogy legyen igazad!
50.
50.
Yanez
#49: Ne legyél már ennyire negatív pesszimista! Várjuk meg a játékot, s miután megjelent és tényleg bakker, na akkor sírjon a szád! Addig meg építsünk hóembert és nyaljunk bele mélyen a viszkis üvegbe! :)
49.
49.
Max3000
#48: Legyen igazad és legyen fasza ököl és láb kombó is,mert ez így (akármilyen fan vagyok én is),ez kevés.1 hét alatt elszáll a rózsaszín köd az interaktív gyilkolászáson kívül nem marad semmi.Nem ez képviseli a mortal kombatot az egyszer szent.Hanem a láb/ököl kombók és a védekezés.Itt meg minden 2 másodpercben fatality van csak.
48.
48.
Yanez
#46: Nyugi, ez MK, nem pedig kolbász sütögetés! Eltaláltad, itt csak bemutatták a mozdulatokat, ahogy azt a videó alatti szövegelés is alátámasztja. A többség el van ájulva, még a vérbeli MK fanok is, nem véletlenül! A szemfülesek már meglátták, amit megkellett.

Én is ősrégi motoros vagyok, és az utóbbi mk óta azt mondtam magamnak, egynek jó volt, de kiöregedtem én már ebből. Most viszont a videók láttán újra felfortyant a vérem. Erősen gondolkodom egy előrendelésen, de ki tudja mi lesz a vége.
47.
47.
Madafaka Yeah
46.
46.
Max3000
#44: Nem zökkent kis semmiből,ugyanis én verekedést nem láttam az eddigi gameplay-ban.Ezért is nézek furcsán eddig a játékra.Nézd végig a videókat,még a klasszikus felütést sem fogod megtalálni,csak egyszer te kaszabolsz,egyszer a másik.Tényleg remélem,hogy csak a specko mozdulatokon volt a hangsúly,mert ez ebben a formában nem mortal kombat.
45.
45.
shatterhand
Sérülésre visstaterve. Deadly alliance reszben (..kb 16eve) mar benne volt ha jól rémlik. Combba beleállított penge vegig ott volt es folyamatosan csökkent az életerő.
Vagy ez a 9.ben is volt már?...
44.
44.
shatterhand
#8: Ja,pont az ellenkezője. Elüt a cg kombo bevitel es a harc. Emiatt kizokkent. Es sztem is tul sok ez. Összetöri a jatek ritmusat ,hogy par mp-ig ilyeneket kell nezni.
Az lenne a következő ugras,ha a komboba be lennenek ezek mar epitve. Mert igy csak azt latni,hogy valtozatos cg videokat pakolnak es arra gyurnak.
43.
43.
delphijos
#36: Nem sok értelme lenne, azok után hogy mik vannak benne. Sokszor az első csapásnál már dupla hulla lenne az egyik. Ezek után nem mindegy hogy sérülés nem látszik ?
42.
42.
godach
#39: Én megsúgom neked, hogy a Fighting game-k közül csak az SF széria öregebb a mortaltól :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...