Ahogy arra számíthatni lehetett, a Mortal Kombat 11 lesz a sorozat legnagyobb, legrészletesebb és legvéresebb darabja. Hőseinket testreszabhatjuk, kitérve az öltözékükre, a harci stílusukra, belépőikre és fegyvereikre - utóbbiakat még fejleszthetjük is -, és lesznek AI-kísérők is. Azaz egy leheletnyi RPG-vonal is bekerült a játékba, ami az Injustice 2 után már követelmény.
A Gear-rendszer működés közben, majd néhány teljes összecsapás:
A kivégzések minden korábbinál véresebbek és merészebbek lesznek. Gyakorlatilag nincs határ, még a környezet elemeit is bevethetjük az utolsó csapássorozat közben. Csak óvatosan a kattintással!
Ed Boon csapata egy sor új és visszatérő karakterről rántotta le a leplet: Sub-Zero, Skarlet, Liu Kang, Baraka és Kung Lao is a felhozatal része, ahogyan Sonya Blade is. Utóbbi hölgy szinkronhangját a UFC- és WWE-harcos, Ronda Rousey szolgáltatja, aki maga is nagy MK-rajongó.
Nem maradunk friss arcok nélkül sem. Ő Geras, a Kronika hű és erőteljes szolgálója, aki manipulálhatja az időt.
Visszatér az egyjátékos sztorimód is - ennek első perceibe is belenézhetünk. Shinnok halálával a történelem egyensúlya felborult, Raiden minden igyekezete ellenére is. De az univerzum rendje még nincs elveszve, erről Kronika, az Idő Birtokosa gondoskodik, bár meggyengült legutóbb az Earthrealmet sújtó ballépések miatt.
Természetesen Collector's Editiont is terveznek, melynek éke egy Scorpion-sisak, de ezen kívül benne lesz a játék fémdobozos kiadása is. Bármelyik csomagot is rendeled elő, Shao Khant megkapod játszható karakterként.
Minden előrendelő automatikusan hozzáférést kap a bétateszthez, amely március 28-án indul, míg a végleges változat április 23-án landol PC-n, Xbox One-on, PS4-en és Switchen.
Volt a deadly alliance trilógiában is.
Nagyon helyes egyébként,hogy nem őskori módon a hátra felével kell védekezni és különb gomb szolgálja ezt.Kivégzéseknél is bajok lennének,ha egy gomb szolgálna két külön tevékenységet.
Egyébként nem értem,miért vered úgy a harangot,mintha ezek az opciók Az elmaradást vagy a jövőt szolgálnák.Főleg a "hátrafele legyen a védekezés" típusú mortalba egyáltalán nem való nagyszerű gondolataid.
Még mindig nem a hátra felével kell védekezni = Cross up még mindig irreleváns.
Még azt az icipici movelist-et amit a karakterekhez csinálnak is tovább szabdalják mondván, hogy "depth"-et ad a játéknak.
és azzal, hogy a juggle-öket nerfelték csak a projectle spam-et buffolták indirekt.
Szerintem felesleges hasonlítani mondjuk a tekkenhez vagy dead or alive-hoz,ezek teljesen más mechanikával rendelkező játékok és más a célközönségük.Bár ha nézek egy tekkent-t,vagy dead or alive-ot,akkor az összeset láttam is..........
https://www.youtube.com/watch?v=rJ32aFFL6R0
A hivatalos csatornán vannak fent normális gameplay-ek. Csak ha valaki még nem látta volna ezeket.
Ja,én is figyeltem,elég furi feje van sonjának,főleg azt a pofát bírtam,mikor skarlet bele dobja a szájába sonja véréből " varázsolt" lándzsát.
Én is ősrégi motoros vagyok, és az utóbbi mk óta azt mondtam magamnak, egynek jó volt, de kiöregedtem én már ebből. Most viszont a videók láttán újra felfortyant a vérem. Erősen gondolkodom egy előrendelésen, de ki tudja mi lesz a vége.
Vagy ez a 9.ben is volt már?...
Az lenne a következő ugras,ha a komboba be lennenek ezek mar epitve. Mert igy csak azt latni,hogy valtozatos cg videokat pakolnak es arra gyurnak.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.