A ray-tracing, vagyis a valós idejű sugárkövetés korunk egyik technológiai hívószava. Egyelőre még csak PC-n élvezhetjük ezt a funkciót, amennyiben rendelkezünk a megfelelő GeForce RTX-videokártyával, és persze, ha az adott játék is támogatja.
Egy nemrégiben közzétett Reddit-bejegyezés néhány új részletet közöl a next-gen Xboxról. Az Anubis kódnéven futó Xbox SoC állítólag támogatni fogja a ray-tracinget. A Microsoft a GDC 2019-en fogja bemutatni ezt a funkciót élesben.
A ResetEra adminisztrátorai ellenőrizték a posztot közzétevő hmqgg szavahihetőségét, és megnyugtattak mindenkit, az úriember tudja, mit beszél.
Ezek után tehát nagyon is elképzelhető, hogy a következő generációs konzolba is implementálják a még gyerekcipőben járó technológiát, a kérdés csupán az, hogy ugyanolyan minőségű lesz-e a sugárkövetés, mint korunk PC-s játékainál (BFV, Metro Exodus), vagy valamelyest butított megoldást kapunk majd. A technológia kihasználásához természetesen olyan fejlesztők is kellenek, akik hisznek abban, hogy mindez szerves része lesz a közeljövő videojátékainak.
Ennél is meglett magyarázva, hogy na madj a csodaoptimalizálás aztán nem is kaptunk miatta igazi next-gen játékot.
Jó konzol optimalizálás? Alap PS4 és XO már erősen spórol a grafikával, sokszor 1080p sincs meg. XO X megjelenése után nem is kaptunk új hardvert, de a PC ultrához képest már a BF V-t vagy Shadow of the Tomb Raider-t butítani is kellett.
A PC-sek mindig fognak rinyálni, most is elég konzoltól régebbi hardver a Metrohoz de sírnak, ezt hülyeség alapul venni.
Persze azért többet lehet kihozni a konzolokból, de RT-t várni a 4k korában bullshit. Ehhez tényleg hardver kell, nincs csodaoptimalizálás.
"Anno volt egy felmeres mi az a hatar amit egy konzolert kifiztnek az emberek.
Ez kb 4-500 dollar."
Komolyan ennyire nehéz magyar mondatokat értelmezni?
". Konzllra pedig olyan gyönyörűen optimalizálták s RDR2-t, hogy egy rece sincs sima ps4-en sem"
Ez meg akkora bullshit,hogy részegen sem jelentenék ki ilyet.Bizony még xbox one x-en is vannak recék,vagy hirtelen betöltődő textúrák.Persze csodálatos a látványvilág,szó se róla.
Ami pedig a FEAR MI-t illeti, nem volt buta, de ami erőssé tette, az 3 dolog volt. A környezet, az agresszió és a magas HP. Nagyobb nyitott területeken már közel sem teljesített annyira jól, a játékosok az agresszív ellenfeleket okosabbnak tartják és az MI-nek volt ideje kibontakozni, mert nem haltak szörnyet egy fejlövéstől.
Sztem a 12 éves Cryengine 2 képességeit tapossuk még mindig.
https://www.youtube.com/watch?v=d2EGFQByAuc
#18
Kb. ez lesz fotorealisztikus.
https://www.youtube.com/watch?v=qlyzo9ll9Vw
https://www.youtube.com/watch?v=bXouFfqSfxg
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.