Cyberpunk 2077 - a remek dizájn már garantált

  • Írta: sirdani
  • 2019. március 4.
  • Hír
Link másolása
Ugyanis nem más fog érte felelni, mint a The Witcher 3: Wild Hunt, illetve a Blood and Wine és a Hearts of Stone című legendás DLC-k rendezője, Konrad Tomaszkiewicz.

Azt eddig is lehetett tudni, hogy a Cyberpunk 2077 a CD Projekt RED legnagyobb videojátékos projektje lesz, hiszen már most is több mint 400 ember dolgozik rajta teljes erőbedobással, ami egy közel 60 százalékos növekedés a The Witcher 3: Wild Hunt 250 fős fejlesztői csapatához képest. Most már viszont azt is lehet tudni, hogy a játék minőségét is egészen magabiztos kezekre bízták, ugyanis Konrad Tomaszkiewicz hivatalosan is csatlakozott Cyberpunk 2077 csapatához.

Legalábbis erre utal az úriember LinkedIn-profilja, mely szerint a The Witcher-játékok rendezése után ezúttal a Cyberpunk 2077 dizájnért felelős rendezőjeként folytatja munkáját a CD Projekt RED kötelékében.

A Cyberpunk 2077 még mindig nem kapta meg a megjelenési dátumát, ám a CD Projekt RED pár napja közzétett tweetje szerint garantáltan ott lesznek az idei E3-on is, szóval nyárra már garantáltan kiderül, hogy Tomaszkiewicz milyen hatással lesz az alkotásra.

32.
32.
Max3000
#29: Neki aztán magyarázkodhatsz.Sehogy nem fogja érteni,semmi nem válasz neki.
31.
31.
Emlékszem, hogy az asszony játszott én meg ültem ott vele. Talált egy jól megtermett tábor kannibált. Ugyan azok a szakállas faszik voltak, mint mindig, de ezeknek csak valami pelenka volt a fejükön és full alsógatyában tolták a boss-al együtt. Egy ütéssel lehetett őket darabokra vágni és mi volt az őrzött kincs a ládában? Egy páncél :) Ezen a ponton töltenem kellett egy pohárral, mint a Jockey-nak a Dallas-ban. :)
25.
25.
AfterLife
#22: Én is azért nézem el a problémáimat vele kapcsolatban, mert összképileg sokkal nagyobb arányban vannak jelen a pozitívumok. Elképesztő élményt ad a játék és ha valami képes feledtetni a kevésbé jól működő részeket, az megérdemelten kap elismerést. Igazából nincs olyan játék, amiben ne lenne valamivel gondom, de ez szerintem természetes.
22.
22.
#20: Én mindig a legnehezebb alatti nehéz fokozaton játszottam, de nekem bevált és tetszett. Először komolynak tűnt, de miután megszokta az ember jól lehetett menni, de mindig észnél kellett lenni. Pont megfelelő volt, de nem nagyon lehetett belealudni, mert három ütés és halál. A nehezebb részeket, viszont nem éreztem vészesnek, persze párszor kihaltam rajtuk. De mindig megvolt mellé a varázslatokon és bombákon túl az alkímia is. Méreg bomba be, ignivel felrobbantani, aztán hadd ketyegjenek. Közben meg mérgezett karddal és tűzzel fenntartani a DOT-ot. Teszel egy yrden-t is... Szerintem jól el lehetett vele lenni és kihívást is nyújtott, miközben a játék "dumálós" részei is teljesen lekötöttek.

Mondjuk én már a Witcher 1-el is megjelenés után nem sokkal játszottam és már a 2-t is vártam és toltam anno. Ez a 3. annyira tetszett ezek után is, hogy aztán simán kibékültem magamban azzal, hogy elakadsz egy asztalban. Láttam honnan jött a játék, sokat fejlődtek minden téren. A másik, meg hogy az sem lett volna jobb, ha sétálgatsz és közben szétrepül minden bútor, amihez hozzáérsz.
8.
8.
Back2U
#6: Ez se igaz, én is félek ettől a hatalmas hype-tól, gyakorlatilag minimális gameplay után fantasztikus szintre emeljük.
2.
2.
Darksiders84
#1: Na ja mondjuk nem rövid de már ideje lenne hogy legyen valamin rágódni.
1.
1.
bitbandita
Off: Metróról nem akartok tesztet írni?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...