A játék kiadásáért felelős 1C Entertainment a kiadott sajtólevélben elárulta, hogy a 3D Realms a KillPixel csapatával karöltve készíti a Wrath: Aeon of Ruint, ami a tervek szerint először csak PC-n lesz kipróbálható, most nyáron, míg a konzolos kiadások, azaz a Nintendo Switchre, PlayStation 4-re és Xbox One-ra tervezett változatok csak 2020 elején mutatkoznak be.
A játék egy dark-fantasy horrorshooter lesz, a grafikus motor pedig a Quake 1 eredeti engine-jének a felturbózott változata.
A játék világai egyfajta hubrendszert alkotnak majd, így a kezdetek kezdetén csak az első két világ lesz elérhető. Ahhoz, hogy az öt különböző világ kapuit is kinyithassuk, különböző kulcsokat kell majd megkeresnünk, így komoly szerepe lesz majd a felfedezésnek és a nonlineáris játékélménynek. A Wrathban úgynevezett Soul Tetherekkel tudunk majd menteni, és ugyan ezt bárhol és bármikor megtehetjük, de a mentési lehetőségek száma véges lesz, így egyszerre kell agresszívan és taktikusan játszanunk majd a játékot.
A fejlesztésben a Quake-en dolgozó veteránok mellett a Quake Champions komponistája, Andrew Hulshult, valamint a Cyberpunk 2077 vezető hangmérnöke, Bjørn Jacobsen is részt vesz. A fejlesztés során olyan játékokból merítettek ihletet az alkotók, mint a Doom, a Quake, a Duke Nukem 3D, a Blood, az Unreal vagy a Hexen.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.