A Google márciusban bemutatta a saját játékstreaming-platformját, a Stadiát, így az óriásvállalat két lábbal beállított a gamerek világba, jócskán átalakítva a jövőképet. Ez a lépés pedig komoly hatással volt a konkurensekre is, kiváltképp az olyan feltörekvő hardvertervezőkre, mint a Slightly Mad Studios, akik a Mad Box névre keresztelt konzollal akartak betörni a játékpiacra.
A Project Cars-játékokért felelős stúdió propozíciója mindig is elég váratlannak hatott, de a beígért 4K felbontás melletti 60 fps-es teljesítmény és a szemenkénti 90 fps-es VR-támogatás akár meg is hozhatta volna a kellő sikert. Nathan Bell, a Slightly Mad marketingfejese a PCGamesInsider.biznek azonban elárulta, hogy jelenleg nem áll rózsásan a helyzet, ezért pedig jó részt a Google márciusi bejelentését okolják.
"Elég komoly befektetők álltak a projekt mögött, de amikor jött a Google, és azt mondta, hogy 'a videojátékok jövőjét nem egy dobozban kell keresni', hát az nem tett túl sok jót nekünk. A Stadia bejelentését követően két befektetőnk is kihátrált. Annyit mondhatok, hogy a projekt jövője jelen pillanatban eléggé megkérdőjelezhető."
Nem ez volt az első marketinggubanc, amivel a Slightly Mad szembe találta magát az utóbbi időben. Március végén ugyanis egy francia vállalat, a "Madbox" jogi úton támadta meg őket, melynek során kénytelenek voltak visszavonni a "Mad Box" védjegyet. Ha tehát el is készülhet valamikor a jövőben a konzol, akkor egészen biztos, hogy más néven kellene keresnünk azt.
ja és lesz rá gamepass is :D
Kiváncsi leszek a Stadia le tudja-e legalább fedni 1%-át a világ népességének (7-80milla felhasználó aki fizet érte és jü netje is van). Fel van adva lecke mióta mindenki még aki nem gamer, az is a zsebében lévő telefonon játszik.
:D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.