A redmondiak ismét elővették a Microsoft Fight Simulatort, ami nem meglepő módon egy elsősorban PC-re megálmodott, színtiszta szimulátorjáték lesz - ezt elárulták a legutóbbi közleményükben is, ahol megköszönték a játékosok lelkesedését. Az iromány viszont ezen kívül is tartogat egy-két apróságot, amit feltétlenül érdemes megemlíteni.
Habár kihangsúlyozták, hogy a játékot PC-s szemmel tervezik, nagy erővel dolgoznak azon, hogy tökéletes élményt kapjanak a konzolos játékosok is. Mivel egy vérbeli, keményvonalas szimulátorról lesz szó, a legprofibb élményt valószínűleg egy HOTAS-rendszerrel kapjuk majd, de a könnyed hozzáférés érdekében a játék támogat majd mindenféle irányítót, így többek között az egér-billentyű kombót és a kontrollereket is.
A Microsoft ezen felül szeretné minél jobban bevonni a közönséget is a játék elkészítésébe, így folyamatosan figyelik majd a visszajelzéseket. A rajongói közösség köreiben hatalmas igény van a modokra és egyéb külsős tartalmakra, így a fejlesztők elárulták azt is, hogy teljes mértékben támogatják az efféle törekvéseket is.
Az FS, amit lelőttek, az meg alapból rossz üzleti modellel indult szerintem, gondolom azért ugyanaz a név most is, hogy kitöröljék az emlékét is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.