A Wall Street Journal jelentése szerint Kenichiro Yoshida, a Sony elnöke egy befektetőknek tartott előadáson megerősítette, hogy követik a PlayStation jelenlegi generációjával kikövezett utat, azaz a következő generációs PlayStation is a hardcore játékosok igényeire igyekszik koncentrálni. Az írásból kiderül, hogy a japánok belsős stúdiói már most dolgoznak a különböző AAA-játékokon, de a Sony nagyobb hangsúlyt szeretne fektetni a független, külsős stúdiókra is, akik minden eddiginél nagyobb szabadságot kapnak majd ahhoz, hogy a lehető legjobban kiaknázzák a PlayStation 5 erejét.
Természetesen nem feledkezik meg a Sony a kisebb költségvetésű játékokról, így az indie címekről sem, de ezek ebben a generációban még kisebb reflektorfényt fognak majd kapni. A WSJ beszámolója szerint Yoshida a beszámoló alkalmával kiemelte, hogy ők továbbra is a Microsoftot tekintik legnagyobb konkurensüknek, miközben a Nintendo Switch miatt nem aggódnak, a japánok szerint ugyanis főleg a fiatalabb korosztályt célozza meg a konzol. Szó esett a Google frissen bejelentett streaming szolgáltatásáról, a Stadiáról is, amit egyelőre szintén nem tekint konkurenciának a Sony, de Yoshida azért figyelmeztetett, hogy figyelemmel kell követni, hogyan alakul a sorsa a technológiának.
Ebben az értelemben a kemény mag az a csoport, amelyik mindig ott van, mindig csinálja, mindig lehet rá számítani.
Szóval ebben az értelemben aki rendszeresen vásárol AAA játékokat, tájékozódik a várható megjelenésekről, egy viszonlyag biztos vásárlói réteget képvisel, egyszóval akinek a játék hozzátartozik a mindennapjaihoz, az hardcore játékos.
Ez nem jelenti azt, hogy folyamatosan a kihívásokat keresi, azt sem, hogy multiban naponta kioszt 500 fejlövést, de azt sem, hogy akár napi szinten 5-6 órát játszik.
Aki napi 1 órát játszik, vagy mondjuk csak hétvégén játszik, de azt rendszeresen, az ebben az értelemben már hardcore játékosnak számít.
Tehát nekem szól PS5 :D
akkor te hardcore játékos vagy.
Ennyi. Ezeket hívja a Sony hardcore játékosnak, akik ezekkel játszanak. És van igazságuk benne egyébként. A napjaim legnagyobb részét a meló teszi ki, mellette meg megy ugye a család, meg az autó pimp, meg a youtube. De ha egyszer beesek egy játék elé, akkor az nem a parti cucc lesz és véletlenül végig csapatom a szombat estét+éjjelt, aztán vasárnap reggel azon agyalok, hogy leverjem-e még ezt a gonoszt, vagy aludjak ... ez hardcore-nak számít ma. Casual az, ha mondjuk jön a csajom barátnője és megy velem egyet a CTR-ben és nyihogunk itt egy órát. Akkor ő casual. Ha annyit játszok én is, mint ő, akkor casual vagyok. Ha viszont égig tolom az éjjel a CTR-t, akkor HC. A lényeg itt az lenne szerintem, hogy a játékokhoz való hozzáállás hogy alakul. Ha valaki komolyan vesz egy játékot és foglalkozik vele hobbija szintjén, az HC. Ha azt sem tudod, mi a címük, csak lehet telón gyémántokkal tetriszezni szarás közben, vagy valami, az casual.
Tehát, ha az illető napi pár órát játszik, vagy adott esetben naponta nem is, de hétvégén sok+ órát és mondjuk egymás után tolja ki PS-en a Days Gone, Spiderman, GoW, TLoU címeket, az az én nézőpontom szerint egy hardcore gamer. Meg a Sony szerint is.
Mert a casual max azt csinálja, hogy alkalmanként fél órát elvan valami játékkal, amihez nem kell érteni, nem kell bele merülni, bármikor el lehet kezdeni és abba is lehet hagyni. Nyomsz minden nap fél óra COD/BF/Fifa-t, más nem is érdekel, alkalmi. Negyedik napja tolod a Baldur's Gate-et, napi 4 órában, tanulod meg a rendszert, jegyzetelsz füzetbe, az hc.
Szerintem.
Aki nem csak úgy időnként játszogat, hanem vagy lenyom szinte minden újdonságot, vagy specializálódik egy műfajra, vagy akár egy adott játékra, amit állandóan nyom.
Szóval ja, elég szubjektív fogalom.
PS3 Óta nincs gyakorlatilag minőségi tartalmas autó szimulátor ami meg is szolgálja a NEXT GEN szót...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.