Úgy tűnik, hogy a No Man's Sky: Beyond rajtja tükrözi az alapjáték premierjét. Igaz, itt nem a tartalom hiánya a ludas: egyszerűen arról van szó, hogy az új frissítés sokak számára szörnyen bugossá, olykor játszhatatlanná tette az űrbéli kalandozást.
A konzolos változat komoly framerate-problémákkal küzd, ez néhány PC-s konfiguráción pedig hatványozottan igaz az újonnan bevezetett VR-módban. Aki játszott már szaggató VR-játékkal, az tudhatja, hogy az az élmény bizony no bueno.
Ez azonban csak a jéghegy csúcsa; komoly gondok adódtak az új 32 fős többjátékos mód központi helyszínével, a The Nexusszal is. Ne lepődjetek meg, ha sikertelen lesz az állomásra vezető út: számos játékos jelentette, hogy a helyszínre való belépéskor, vagy éppen a távozás után crashel a játék. Ha mégis sikerül bejutnotok, akkor könnyen előfordulhat, hogy T-pózban repülve fedezhetitek fel a helyszínt, ahol elképzelhető, hogy egy újabb hibának köszönhetően egy lelket sem találtok majd.
A beszámolót pedig még folytathatnánk, de nyugtasson mindenkit a tudat, hogy a Hello Games tökéletesen tisztában van a játék jelenlegi állapotával, jelenleg pedig minden erejükkel azon dolgoznak, hogy kikupálják a hibákat, kezdve a legsúlyosabbakkal. Ha az utóbbi egy-két év alapján vonhatunk le következtetéseket, akkor valószínű, hogy nem csak a szájuk jár, hiszen mára a kezdetekben igen kiábrándító játékból egy igazi remeket alkottak.
Aztán ezidáig meg is felejtkeztem róla, hogy már a játéktáramban van. :D
Most ezzel a Beyond frissítéssel elkezdtem játszani PC-n, eddig 12 órám van benne, nem rossz, eddig tetszik. :))
A netkorszak előtt max valamelyik újság cd-mellékletén találkoztam patch-ekkel. Ma meg kiadják, a játékosok tesztelik, a visszajelzések alapján majd a javítást letölti úgyis magának a program a következő indításnál, max kiírják vhova, hogy sorry és kész.
Akkor mi a giherának adták ki így! Akkor fos lett ez a videójáték ipar, hogy arra lassan szavak sincsennek. A konzolos világ is felvette az általam rühellt pécés igénytelenséget már két generációval ezelőtt, ezért már lassan oda sem lehet menekülni. Drága jó kis PS2 korszak visszasírlak még rengetegszer.
Az űrjárművek át lettek méretezve, jóval nagyobbak így komolyabban is hatnak vizuálisan, a menüben való navigálás is változott, új mod-ok a fejlesztésekhez, pár új idegen a Nexus brutál ahogy kinéz belülről.
Nálam ugyan nem omlott össze, de a töltési idő az kb. 3x annyi mint volt, remélem hamar orvosolják a problémákat azután indulhat a móka.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.