Két új kedvcsinálót tett közzé a Reef Entertainment, így tehát már most eldönthetjük, hogy érdemes-e befizetni a november közepén érkező Terminator-játékra. A spoilerekre immúnisak lecsekkolhatják a történet első 10 percét is.
Terminátor-szezon van! A nemrégiben moziba került Sötét végzet sajnos hagyott némi kívánnivalót maga után, de levezetésnek lehet, hogy jó lesz a Terminator: Resistance, amely az ítélet napja után 30 évvel veszi fel a fonalat. Ez bizony a legsötétebb jövő, amelyben az emberiség napról napra szóló harcot vív a gépekkel a túlélésért.
A Reef Entertainment egy rövid összeállítással mutatja be a játék harci mechanikáit:
Lejjebb pedig a kampány első perceit nézhetjük meg:
A Terminator: Resistance november 15-én jelenik meg PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on.
De csak egy ötlet, nem én fogok T játékot csinálni. :D
Nekem az autók mellett elhaladó T800-asok és a megszokott terminator hangefektus meghallásánál azért úgy rendesen felállt a szőr a hátamon :D
Ha jól emlékszem, mert már elég régen volt, akkor a villanó vagy fénygránát volt a leghatásosabb a harcban, de ez is csak annyi időre, hogy épp tudtak lőni egyet vagy helyet változtatni, mert a pillanatnyi zavar után már ugye a gép ki is számította a súly, gyorsaság, gravitáció és egyéb tényezők mellett a röppályát és pár másodperc múlva, már ment is oda a lövés.
Jó példa erre a Salvationba a motoros jelenet, amikor a mototerminator figyelembe veszi a töredékeket és úgy végzi a cselekménysort. Persze, aki nem olvasta a könyveket az valószínű hogy pl erre és még sok más apróságra, nem is figyelt oda :D
http://images6.fanpop.com/image/photos/35500000/terminator-gif-terminator-35546726-320-180.gif
Tehát amíg nekünk esetleg az a bajunk, hogy túl sokáig, vagy egyáltalán életben maradunk, ha meglátott egy ilyen gőzgép roncs, szerintem az egység osztókörű FPS játékosnak pont az lesz a gáz, hogy túl hamar lelövik.
Érdekesség, hogy a Sarah Connor Chronicles-ben (ami hatalmas mentolos bukta lett és elkaszálták fél oldalnyi nem részletezett ok miatt), ez a lore dolog jól működött. Először is ugye Cromartie-vel is mindenki durván megette a kukit, kábé, mint a Terminator 1-ben, másrészt ugye ott több robot is feltűnt, pont olyan váratlanul, ahogy kell nekik. Talán a második évad utolsó (vagy valamelyik utolsó) részében ment szépen a sztori, ment a Derek Reese szépen a házban, mire váratlanul belépett az ajtón egy T-800 és ahogy annak lennie kell, 1 darab másodpercen belül szó és mindeféle dráma meg vágások nélkül golyó volt a Reese homlokának a közepén. Utána persze a gép teljesen casual módon sétált tovább, semmi dramaturgia. Nos, ennek így kell mennie, de ez a jelenet is mélyen rossz érzést hagyott az emberben, hiszen így, minden előjel nélkül le lett nullázva egy hős. Na ja, hiszen ment a házban és jött szembe egy terminátor. De ez akkor is így van.
1 perc 7-től látható (többieknek is mesélem), 1:09-nél még él és megy a fickó, 1:10-nél már halott és 1:11-nél ér földet.
https://www.youtube.com/watch?v=U0iNpSpW21Y
Mint komoly rajongó és itt már tényleg nagyon vajszívű vagyok, még a nézegetést el is tudom könyvelni annak, hogy keresnek valakit. Tehát, célpont kell nekik, jobb esetben valamiért élve.
A többivel viszont teljesen egyetértek. Egy ilyen "van itt valaki" bekiabálással, nem hiszem, hogy túl sokáig élne a főhősünk. Valamint, már egyetlen lövés eldördülése után, minden közelben lévő egység felderítene majd elpusztítana.
Inkább, azoknak mondom, akik nem ismerik a könyveket így a hátteret sem, hogy ezek a gépek olyan összeköttetésben vannak egymással, mint a pókháló. Elég valahol egy rezgés és jajj az embereknek. A fő dolog mindig a harc kerülése volt, ha pedig ez nem sikerült akkor a rövid, villámharc után a terület elhagyása mert bizony pár percen belül megjelenik valami újra és újra és újra.
Terminator játékot nem így kellene készíteni. Vagy beszivárgó egységként (hisz az egy lövés temetés, emberként nem lenne valami érdekes), rpg elemekkel, amikkel gesztikulációt, mimikát tudsz megtanulni így egyre keményebb bázisokra bejutva semlegesíteni és eltörölni azokat, vagy tököket kellene növeszteni és feltalálni az FPS Dark Soulst ahol tömény, rengeteg de rövid és irgalmatlan nehéz harcokat kellene vívni.
Ez a játék, már megbukott. Persze megveszem és örülök, hogy egyáltalán készül valami a témába, de bizony nem csak hogy több sebből vérzik hanem egyenesen mindenhol elvérzik. Talán a pályadizájn ami nagyon tetszik de minden más tényleg fapados és ez ellen még a szemellenzős terminator rajongó hozzáállásom sem segít sajnos, szóval nem kell meglepődni majd a fanatikusoknak, ha ez bizony egy nagy bukóvári játék lesz.
Gamekapocs. "a november közepén érkező..."
Azért ez nem olyan nehéz....
Szóval, ahogy az elején felemeli a gép az embert, nézegeti, majd 1 centiről kilyuggatja a plazma Westinghouse-al. (Terminátor nem nézeget előtte, sőt, fel sem emel előtte.)
Aztán felemeli a gép a játékost is, csak azért, hogy eldobja. (Ezt már megbeszéltétek a másik terminator témában, de kvázi a másik fickót és minket is szétlőne egy ilyen egység 1 másodperc alatt és nem nézegetne, meg főleg nem dobálna.)
Spider Scout. Tök jó, sima ügy, még az is okés, hogy meggymag-szóróval, meg vízipisztollyal szét lehet lőni, csak az a baj, hogy ha egy ilyen téged meglát, akkor a legelső dolga, hogy szétküldjön egy jelzést mindennek, ami ölni tud, hogy itt emberek vannak. Így is, de ha utána megsemmisül, akkor meg pláne jön egy rakás harci egység arra.
Bemész egy helyre, nem kiabálsz be halkan, hogy van-e itt valaki, mert a gépek úgyis jobban hallanak és ahelyett, hogy gyerek hangon válaszolna, hogy itt vagyunk, a falon keresztül is átlő kinyír.
Stb, egyebek, de a 3 gép is észrevette volna őket, amikor a kocsiknál bújkálnak. Igazából már az első is észrevette volna a játékost, a harmadik meg nem azt csinálta volna, hogy egy oldalról sasolja a kocsit.
Most nyilván, ha úgy lenne elkészítve, ahogy a lore van, akkor egy őrületesen játszhatatlan játék lenne ez, tehát figyelembe kell venni, hogy ez egy játék, azon belül is FPS, tehát kell tudni lőni és ölni tudni. Ettől függetlenül nekem a téma miatt is nagyon érdekes a cím, de kábé godach első kommentje a véleményem.
De nézzük a pozitívumokat. Ha pl olyan gagyin lesznek megcsinálva a karakteranimációk, hogy minden úgy mozog, mint egy robot.... hát akkor ez itt csak pozitívum. :) Azért remélem lesz legalább egy olyan rész a játékban, amikor beszopjuk a frászt 1 darab T-800-assal egy jó hülye helyen.
Tehát elfogadom, hogy a mostani generációnak már nem jön be, de erről az írók és fejlesztők is tehetnek. Ha legalább megpróbálnának becsapni....
Ez megmagyarázna olyanokat is, minthogy miért olyan hülye az átlag ember, vagy az olyan hülyeségeket, minthogy csak az agyad 10%-át használod. Hát persze, mert az agykapacitásod nagy részével a gépek végeznek számításokat, mint amikor a géped bekap egy kriptovaluta miner vírust.
Lehet, egyszerűen rossz döntést hozott, mert még fiatal volt. Egyébként tény, hogy nem a tökéletesen felépített sci-fi, de a kurvajó kategóriában bőven benn van az 1-2 .
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.