Így kezdődik a Terminator: Resistance

  • Írta: szlav
  • 2019. november 2.
  • Videó
Link másolása
Két új kedvcsinálót tett közzé a Reef Entertainment, így tehát már most eldönthetjük, hogy érdemes-e befizetni a november közepén érkező Terminator-játékra. A spoilerekre immúnisak lecsekkolhatják a történet első 10 percét is.

Terminátor-szezon van! A nemrégiben moziba került Sötét végzet sajnos hagyott némi kívánnivalót maga után, de levezetésnek lehet, hogy jó lesz a Terminator: Resistance, amely az ítélet napja után 30 évvel veszi fel a fonalat. Ez bizony a legsötétebb jövő, amelyben az emberiség napról napra szóló harcot vív a gépekkel a túlélésért.

A Reef Entertainment egy rövid összeállítással mutatja be a játék harci mechanikáit:

Lejjebb pedig a kampány első perceit nézhetjük meg:

A Terminator: Resistance november 15-én jelenik meg PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on.

39.
39.
Formula1fanatic
#15: Az már alapból hülyeség, hogy az agyad 10%-át használod. Ilyen nincs, Van mikor ennyit van mikor többet, ha alszol akkor alig van aktív terület.
38.
38.
godach
Egyébként, az elején a területválasztásnál símán meg lehetne oldani egy játéknál, hogy az emberek beüzemelnek valami kütyüt ami egy sugáron belül hatástalanítja a kommunikációt, de folyamatos üzenetet küld, hogy minden rendben van. Így lényegében láthatatlanul mozoghatnánk egy-egy küldetés alatt, úgy hogy csak a sugáron belüli gépek tudnak kommunikálni egymással.
De csak egy ötlet, nem én fogok T játékot csinálni. :D
37.
37.
No az utolsó kommentem után autóba ültem és utaztam, nem rég értünk haza. De öröm volt olvasni a kommenteket. 36 kommentből csak 2 trash. Ez azt jelenti, hogy pontosan 94,44444444444445% -ban igaz, hogy aki a jövőbeli gyilkos, piros szemű, gonosz fémet szereti, az rossz ember nem lehet :)
35.
35.
Őrnagy
#15: Azta, ez tök jó elmélet!
34.
34.
Formula1fanatic
#32: Korábbi munkatársam egyszer felvetette, hogy micsoda hülyeség a terminatorban, hogy ilyen ember szerű gépek cikáznak a felszínen. Erre csak annyit mondtam, hogy összességében ez lehet a legideálisabb felépítés, az emberek sem véletlenül vannak úgy "összerakva" ahogy. Ezen ő is elgondolkodott. Viszont volt a skynettől a történet szerint többféle egység és próbálkozás, pl a könyvben az ezüsthernyók, egy elég speciális behatolóegység, pontosan a föld alatti lehetetlen járatok felkutatására és a benne talált emberek likvidálásra. Alapvetően mindennek megvan a maga helye.
33.
33.
Formula1fanatic
#30: Nekem nagyon bejön az efféle tudományosabb megközelítés, csak filmekben ezt nehezebb magyarázni. Ha minden logikusan zajlana a későbbi filmekben azt a nézők még annyira sem értenék :D
32.
32.
godach
#31: "tényleg jó a kinézet és a mozgások is."

Nekem az autók mellett elhaladó T800-asok és a megszokott terminator hangefektus meghallásánál azért úgy rendesen felállt a szőr a hátamon :D
31.
31.
Formula1fanatic
Azt azért hozzátenném, hogy a játékban a 28-as hozzászólásomban felvázolt logikátlanságok még megbocsájthatóak, különben játszhatatlan lenne az egész. Nem ezen fog megbukni a játék ha megbukik. Amúgy faszán kivannak dolgozva a gépek, tényleg jó a kinézet és a mozgások is.
30.
30.
godach
#29: Olvastam, persze hogy olvastam ezeket.
Ha jól emlékszem, mert már elég régen volt, akkor a villanó vagy fénygránát volt a leghatásosabb a harcban, de ez is csak annyi időre, hogy épp tudtak lőni egyet vagy helyet változtatni, mert a pillanatnyi zavar után már ugye a gép ki is számította a súly, gyorsaság, gravitáció és egyéb tényezők mellett a röppályát és pár másodperc múlva, már ment is oda a lövés.

Jó példa erre a Salvationba a motoros jelenet, amikor a mototerminator figyelembe veszi a töredékeket és úgy végzi a cselekménysort. Persze, aki nem olvasta a könyveket az valószínű hogy pl erre és még sok más apróságra, nem is figyelt oda :D

http://images6.fanpop.com/image/photos/35500000/terminator-gif-terminator-35546726-320-180.gif
29.
29.
Formula1fanatic
#27: Nem tudom olvastad e a magyar szerzőtől(aki különböző álnéven adja ki a könyveit) a jövőben játszódó terminator könyveket, lehetett őket kapni bármelyik könyvesboltban. Nos ő eléggé logikusan közelítette meg, hogyan is nézne ki a gépek elleni harc. Nos a jövőben játszódó filmek és a mostani játékok hozzá képest köszönő viszonyban sincsenek. Kedvenc bugyutaságom amúgy a skynet központi "magja"(a terminator mozis 3d-nél is fogtam a fejem) ilyen nincs felejtsük el, ez egy hálózat, nincs központi gép. A skynet mindenhol jelen van minden gépen erőforráson amit a hálózaton keresztül elér, és nincs sterilre kitakarított és fényárban úszó központ sem hatalmas kijelzőkkel. Ilyenekre nincs szükség :D Írod a vegyi fegyvereket, azt mondjuk nem árt tudni, hogy az emberi faj valójában nagyon nehezen lenne kiírtható hasonlóan a patkányokhoz vagy a csótányokhoz. rendkívül alkalmazkodó faj a miénk. Vegyi fegyverek nyilván lennének, de az is limites lenne valahol egyéb okokból, ahogy az atom is ugye. Alap kiindulás az, hogy az emberek rejtve a föld alatti csatorna rendszerekben húzodnának meg mint a patkányok, amiket vastagon fednek a romok és a törmelékek, bőven leárnyékolva mindent a gépek szeme elől, és ugye adnak még az álcázásra is. Na innentől már elég nehéz a történet a gépek szempontjából is. Mi sem tudjuk kiírtani a patkányokat, lehetne drasztikusabb módszereket is használni, de azzal magunkat is veszélyeztetnénk hosszú távon:D Amúgy a Cameron szerint az emberek patkányhúson éltek ugye.
28.
28.
Formula1fanatic
Ami leginkább engem zavar a mostani Terminator próbálkozásban, hogy totál logikátlan jelenetekkel teszik tele a filmeket. Ez a játék videó is hemzseg ezektől. Soha nem értem miért tenne olyat egy gép, hogy oda megy az ellenfeléhez és egyszerűen csak elhajítja(hogy aztán újra oda kelljen menni), minimális sérülést okozva ezzel ahhoz képest ha rögtön a legelején megragadná és kiszorítaná belőle a szuszt, vagy egyszerűen csak kitépne belőle valamit és így végezné ki :D Ha gép lennék én ezt tenném, nem dobálnám semerre a humanoidot mert minek :D A másik, hogy ott bujkálnak a járőröző gépektől pár méterre a kocsik mögött, most komolyan szerintetek nem vennék észre a gépek őket? Már most ezerszer fejlettebb szenzorok léteznek mint amivel egy ember biológiailag rendelkezik. Alap lenne ezekbe a gépekbe a hőlátás, és a legkisebb rezdülést hangot levegővételt amit az ember nem is hall vagy érzékel rögtön kiszúrnák. Haramadik, hogy egy szemtől szembeni lövöldözős harc egy ilyen géppel egyszerűen lehetetlen. A reakcióideje messze az emberi reakció idő felett van, úgy lőne szitává az első mozdulatnál hogy öröm lenne nézni. A gerilla harcmodor működhetne csak, de ilyen közel nem lenne érdemes magukhoz engedni a gépeket mert az instant halál.
27.
27.
godach
#26: Konkrétan nem gondoltam semmire, inkább rengeteg lehetőségre amit nem használ ki. Vegyi fegyverek, élelemellátás elpusztítása blablablabla.. :)
26.
26.
Formula1fanatic
#8: Most arra gondolsz, hogy miért nem szóra a skynet addig az atomot amíg az élet utolsó darabkáját is ki nem írtja? Nos ez a valóságban nem lenne lehetséges, ugyanis a nagy sugárzás tönkre teszi az elektronikai rendszereket is. Nem szórhatja ész nélkül az atomot. Nyilván a háború kezdetén ez a legjobb módszer az emberek tömeges irtására, de valahol gátat kellene szabnia a skynetnek is.
25.
25.
godach
#24: Ezért is beszéltük itt lentebb, hogy valami ilyesmi Terminatoros játék kellene. Azt úgy még el is tudnám képzelni, bár eddig az Isolation sajnos kimaradt az életemből. :)
24.
24.
#19: Egyetertek teljes mertekben, valojaban ugyanigy ereztem mindig az Alien jatekokban, hogy halomra lovom az idegeneket, holott szerintem 10 mp alatt elhalaloznek, mert egy a nyakamba ugrana rogvest. Egyedul talan az Alien Isolationben van valami valosaghuseg.
23.
23.
#22: Ja és 1:35-től láthatjuk az egyetlen egy olyan (ellefél el)dobást egy terminátortól, aminek van értelme és jogosultsága. Just sayin'
22.
22.
#19: Bizony így van ez. De nyilván nem mindenki akkora fan, nem ásta bele magát annyira, mint mi ketten és egyes mások, tehát ezek a fájdalmas lore hibák nekik nem okoznak gondot. Viszont ha egy alap FPS rajongót nézünk, aki fiatalabb, nem ismeri a hátteret, annak még jó lehetne egy ilyen játék, de annak meg szerintem pont az lesz a baja, túl tehetetlen ezek ellen a gépek ellen és nyilván minden egyéb minőségi problémák.

Tehát amíg nekünk esetleg az a bajunk, hogy túl sokáig, vagy egyáltalán életben maradunk, ha meglátott egy ilyen gőzgép roncs, szerintem az egység osztókörű FPS játékosnak pont az lesz a gáz, hogy túl hamar lelövik.

Érdekesség, hogy a Sarah Connor Chronicles-ben (ami hatalmas mentolos bukta lett és elkaszálták fél oldalnyi nem részletezett ok miatt), ez a lore dolog jól működött. Először is ugye Cromartie-vel is mindenki durván megette a kukit, kábé, mint a Terminator 1-ben, másrészt ugye ott több robot is feltűnt, pont olyan váratlanul, ahogy kell nekik. Talán a második évad utolsó (vagy valamelyik utolsó) részében ment szépen a sztori, ment a Derek Reese szépen a házban, mire váratlanul belépett az ajtón egy T-800 és ahogy annak lennie kell, 1 darab másodpercen belül szó és mindeféle dráma meg vágások nélkül golyó volt a Reese homlokának a közepén. Utána persze a gép teljesen casual módon sétált tovább, semmi dramaturgia. Nos, ennek így kell mennie, de ez a jelenet is mélyen rossz érzést hagyott az emberben, hiszen így, minden előjel nélkül le lett nullázva egy hős. Na ja, hiszen ment a házban és jött szembe egy terminátor. De ez akkor is így van.

1 perc 7-től látható (többieknek is mesélem), 1:09-nél még él és megy a fickó, 1:10-nél már halott és 1:11-nél ér földet.
https://www.youtube.com/watch?v=U0iNpSpW21Y
19.
19.
godach
#17: Teljesen hasonló gondolatok jutottak az eszembe.
Mint komoly rajongó és itt már tényleg nagyon vajszívű vagyok, még a nézegetést el is tudom könyvelni annak, hogy keresnek valakit. Tehát, célpont kell nekik, jobb esetben valamiért élve.
A többivel viszont teljesen egyetértek. Egy ilyen "van itt valaki" bekiabálással, nem hiszem, hogy túl sokáig élne a főhősünk. Valamint, már egyetlen lövés eldördülése után, minden közelben lévő egység felderítene majd elpusztítana.

Inkább, azoknak mondom, akik nem ismerik a könyveket így a hátteret sem, hogy ezek a gépek olyan összeköttetésben vannak egymással, mint a pókháló. Elég valahol egy rezgés és jajj az embereknek. A fő dolog mindig a harc kerülése volt, ha pedig ez nem sikerült akkor a rövid, villámharc után a terület elhagyása mert bizony pár percen belül megjelenik valami újra és újra és újra.

Terminator játékot nem így kellene készíteni. Vagy beszivárgó egységként (hisz az egy lövés temetés, emberként nem lenne valami érdekes), rpg elemekkel, amikkel gesztikulációt, mimikát tudsz megtanulni így egyre keményebb bázisokra bejutva semlegesíteni és eltörölni azokat, vagy tököket kellene növeszteni és feltalálni az FPS Dark Soulst ahol tömény, rengeteg de rövid és irgalmatlan nehéz harcokat kellene vívni.

Ez a játék, már megbukott. Persze megveszem és örülök, hogy egyáltalán készül valami a témába, de bizony nem csak hogy több sebből vérzik hanem egyenesen mindenhol elvérzik. Talán a pályadizájn ami nagyon tetszik de minden más tényleg fapados és ez ellen még a szemellenzős terminator rajongó hozzáállásom sem segít sajnos, szóval nem kell meglepődni majd a fanatikusoknak, ha ez bizony egy nagy bukóvári játék lesz.
18.
18.
Videó vége: Available on 10 December, 2019
Gamekapocs. "a november közepén érkező..."

Azért ez nem olyan nehéz....
17.
17.
Rajongóként én is meg fogom ezt nézni, de nekem azért (még ha túl is lendülök különféle hiányosságokon), akkor is karcolt egy vonalat az agyamba pár dolog. Bár azt is tudom, hogy ez az én hibám, hiszen én olvastam el több könyvet és merültem bele végletekig a dolgokba. Mi is volt a bajom vele (szőrszálhasogatás)?

Szóval, ahogy az elején felemeli a gép az embert, nézegeti, majd 1 centiről kilyuggatja a plazma Westinghouse-al. (Terminátor nem nézeget előtte, sőt, fel sem emel előtte.)

Aztán felemeli a gép a játékost is, csak azért, hogy eldobja. (Ezt már megbeszéltétek a másik terminator témában, de kvázi a másik fickót és minket is szétlőne egy ilyen egység 1 másodperc alatt és nem nézegetne, meg főleg nem dobálna.)

Spider Scout. Tök jó, sima ügy, még az is okés, hogy meggymag-szóróval, meg vízipisztollyal szét lehet lőni, csak az a baj, hogy ha egy ilyen téged meglát, akkor a legelső dolga, hogy szétküldjön egy jelzést mindennek, ami ölni tud, hogy itt emberek vannak. Így is, de ha utána megsemmisül, akkor meg pláne jön egy rakás harci egység arra.

Bemész egy helyre, nem kiabálsz be halkan, hogy van-e itt valaki, mert a gépek úgyis jobban hallanak és ahelyett, hogy gyerek hangon válaszolna, hogy itt vagyunk, a falon keresztül is átlő kinyír.

Stb, egyebek, de a 3 gép is észrevette volna őket, amikor a kocsiknál bújkálnak. Igazából már az első is észrevette volna a játékost, a harmadik meg nem azt csinálta volna, hogy egy oldalról sasolja a kocsit.

Most nyilván, ha úgy lenne elkészítve, ahogy a lore van, akkor egy őrületesen játszhatatlan játék lenne ez, tehát figyelembe kell venni, hogy ez egy játék, azon belül is FPS, tehát kell tudni lőni és ölni tudni. Ettől függetlenül nekem a téma miatt is nagyon érdekes a cím, de kábé godach első kommentje a véleményem.

De nézzük a pozitívumokat. Ha pl olyan gagyin lesznek megcsinálva a karakteranimációk, hogy minden úgy mozog, mint egy robot.... hát akkor ez itt csak pozitívum. :) Azért remélem lesz legalább egy olyan rész a játékban, amikor beszopjuk a frászt 1 darab T-800-assal egy jó hülye helyen.
16.
16.
godach
#15: Ezért is írtam, hogy ahogyan a Terminator a 80'-as évek kultuszfilmje lett a Matrix pedig a 2000 körüli időszakban, ma pl már nem biztos hogy ezek a történetek megállnák a helyüket pontosan a megkérdőjelezhetőség miatt.
Tehát elfogadom, hogy a mostani generációnak már nem jön be, de erről az írók és fejlesztők is tehetnek. Ha legalább megpróbálnának becsapni....
15.
15.
Heldengeist
#14: Jó, de azért azt is érdemes mérlegelni, hogy az emberiségből kinyerhető energiával durván mínuszban lennének. Szerintem sokkal hihetőbb a Mátrix esetében is, hogy az emberi agyat használták processzornak és a hulladékhőt csak visszaforgatták, mint a modern hibrid autók a fékezési kinetikus energiát.

Ez megmagyarázna olyanokat is, minthogy miért olyan hülye az átlag ember, vagy az olyan hülyeségeket, minthogy csak az agyad 10%-át használod. Hát persze, mert az agykapacitásod nagy részével a gépek végeznek számításokat, mint amikor a géped bekap egy kriptovaluta miner vírust.
14.
14.
Ooorky
#8: Mátrix-ban pont napenergiával mentek a robotok, csak az emberek "felégették az eget" örök sötétségbe taszítva a bolygót. Mondjuk miért nem hasítanak atomot, vagy égetnek szenet nem tudom.
12.
12.
Őrnagy
#7: Ne adj tippeket a Skynetnek, jó? :)
Lehet, egyszerűen rossz döntést hozott, mert még fiatal volt. Egyébként tény, hogy nem a tökéletesen felépített sci-fi, de a kurvajó kategóriában bőven benn van az 1-2 .
11.
11.
Őrnagy
#6: Igazad lehet. Sajnos.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...