A közelharcra és különös hősökre kihegyezett 4v4-es multiplayer játékban a csapatmunka és a közös taktika mellett komoly szerep jut majd a speciális képességeknek is, melyeket a győzelem érdekében kellő körültekintéssel lesz célszerű bevetni. Egyes karakterek képesek lesznek az ellenfelek elméjét irányítani, de olyan hős is akad majd, aki bárkit meg tud fagyasztani, illetve egy elektrosokkos gitárszólót is odadörgölhetünk az ellenlábasaink orra alá.
Ahogyan az lenni szokott, ezúttal is három jelentősebb típusra oszthatjuk fel a karaktereket. Lesznek a jókora életerővel, ám viszonylag gyengébb sebzéssel felvértezett tankok, az igencsak magas sebzésű, ám törékeny felépítésű DPS-ek, illetve a gyógyításra és a csapattársak erősítésére fókuszáló támogatók.
Ami viszont különösen jó hír, hogy a meccsek közben is lehetőségünk lesz majd a karakterváltásra, így talán könnyebb lesz megőrizni a csapaton belüli egyensúlyt, illetve gyorsabban reagálhatunk az ellenséges csapat taktikájára.
A játékban alapból két nagyobb játékmód lesz. Az első az Objective Control, mely során a térkép három különböző pontját kell elfoglalnunk és megvédenünk, mint ahogyan azt más játékok Domination játékmódjában már megszokhattuk. A másik játékmód pedig a Power Collection, ami energiasejtek gyűjtéséről, illetve precíz leszállításáról fog szólni.
A Bleeding Edge március 24-én rajtol el PC-n és Xbox One-on, ám előtte még pár napon át bétázásra is lesz lehetőségünk.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.