Mint ahogyan arról már mi is beszámoltunk, egy ideje sejthető volt, hogy a BioWare csapata nem hagyja teljes egészében veszni az Anthemet, és megpróbálja majd kijavítani a legsúlyosabb hibáit. A legégetőbb problémákra a tesztünkben mi is felhívtuk a figyelmet; a játékban kevés volt a tartalom, rosszul skálázták a lootrendszert, repetitívek voltak a küldetések, és még a történetvezetés sem volt mindig a helyzet magaslatán.
A BioWare friss posztja szerint a következő hónapokban annak a hosszútávú projektnek szentelik majd az idejüket, hogy újragondolják és átalakítsák a játék által kínált élményt, izgalmasabb kihívásokkal, érdekesebb feladatokkal és kielégítőbb jutalmakkal próbálják majd meg felvértezni az alkotást, miközben a repülés és a harc eredeti stílusát megőrzik.
Amíg el nem készül a rajongók által csak Anthem 2.0-nak nevezett javított verzió, addig marad a jelenlegi Anthem, amihez az ígéretek szerint azért elvétve még érkeznek majd újdonságok. Bár a februárig fennhagyott karácsonyi díszek után azért erre nem vennénk mérget…
erre kb 0 esély van
"Plusz a BW egykoron a kedvenc fejlesztőcégem volt"
nekem is de ez már nem az a bw sajnos
https://kotaku.com/how-biowares-anthem-went-wrong-1833731964
iszonyat hosszú de nagyon tanulságos cikk, egészen hajmeresztő dolgok vannak benne
a BW leépülésére nagyon jó sorozat van a yt-on Raycevicktől, végig megy az egyes ME játékok fejlesztésén stb.
https://www.youtube.com/watch?v=rLvMieeVGm0
Addigra jó lesz.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.