A Viking fedőnév alatt készülő Star Wars: Battlefront spin-off eredetileg egy nyílt világú játék lett volna, melynek korai prototípusát az EA Vancouver dobta össze, a fejlesztés azonban a Criterion feladata volt - írja a Kotaku.
Ahogyan az ötletelés egyre komolyabb méreteket és egyre ambiciózusabb elképzeléseket szült, úgy világossá vált, hogy a játék fejlesztésére nem lenne elegendő másfél év.
Az EA vezetősége viszont nem volt hajlandó ennél több időt fordítani a történetre és karakterekre fókuszáló spin-offra - a játéknak az idei ünnepi szezonban kellett volna megjelennie -, így a 2019-es év elején törölte a projektet.
Mondjuk szerencsére azért akad más játék is, amivel a Star Wars-rajongók vigasztalódhatnak; a Respawn Star Wars Jedi: Fallen Order címet viselő történetközpontú alkotása például remekül sikerült, illetve a 2017-es Star Wars: Battlefront II is rengeteg újdonságot kapott az elmúlt hónapokban.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.