A Minecraft: Dungeons csupa olyan részletből épül majd fel, amit az igazi Minecraft-rajongók már jócskán ismerhetnek, legyen szó akár a fegyverekről, az ellenfelekről vagy a környezetről. Éppen ezért a procedurális generálásra épülő algoritmusok gondoskodnak majd arról, hogy az ismerős részletek úgy legyenek mixelve, ahogyan még sosem láthattuk.
Persze a procedurálisan generált pályáknak komoly hátulütője lehet, hogy minden túlzottan jelentés nélküli és véletlenszerű lesz, így a fejlesztők egy érdekes újdonsággal rukkoltak elő. Elgondolásukban a procedurális generálást inkább amolyan önmegoldó puzzle-ként lehet elképzelni, ahol a részleteket - vagyis azt, hogy mikor és hol miként fessen a pálya, illetve milyen ellenfelekkel és jutalmakkal találkozhassunk - saját maguk tervezték meg, viszont ezeket egy egésszé majd az algoritmus gyúrja össze.
A Minecraft: Dungeons 2020 áprilisa során fog megjelenni PC-re, PlayStation 4-re, Xbox One-ra és Nintendo Switchre.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.