Manapság rendeteg nyílt világú játékban találkozhatunk különféle túlélőmechanikákkal, melyek zöme a környezetnek megfelelő ruha felvételére, illetve az evésre és ivásra fókuszál. A Star Citizen sem lesz kivétel ez alól, hiszen nem mindig a pilótafülkében gubbasztunk majd, de az Actor Status System egy lépéssel továbbviszi a fent említett alapvetéseket.
Mivel minden bolygó más-más környezettel és hőmérséklettel rendelkezik majd, fontos lesz, hogy megfelelően öltözzünk az alkalomhoz. Ahogy űrkalózokat vadászni sem bányászhajóval fogunk, így a felszíni felfedezéskor sem lesz elég, ha viszünk magunkkal egy extra pulóvert. Számba kell vennünk az adott bolygó hőmérsékletét és páratartalmát, vagy éppen a szélfúvás mértékét, majd ehhez mérten kell specializált védőruhát öltenünk.
A túlságosan hideg vagy meleg környezetre ugyanis reagál majd a testünk, így szédülést vagy fényérzékenységet tapasztalhatunk, extrém esetben pedig beállhat a hipotermia (vagy hipertermia), amely idővel halálhoz is vezethet. Szerencsére mindezt elkerülhetjük az előbb említett védőöltözetekkel, illetve különféle ételekkel, italokkal és gyógyszerekkel, melyek némelyike hasznos buffokkal is elláthat bennünket.
https://steamspy.com/?__cf_chl_jschl_tk__=8645f697b050bd57583ec3be08f38872fc919d7c-1583252224-0-AcHzgbv6NP2ZnymfjiAMWzEOb8JMQQUjkxPAEzgEYtoKFTGNKvxkRgm06IETyclaXv45LCBY7kh47qLPfGqibhUo1omT8vbZFJACX0ik1anaPJEob0jqomz2NDGfZrjD7jbdU0vHC5nnw5u2eZFlF_mEbB_zyVVE2yYF2C5Q53KoTbFxr0HHN4rgZmayuS1I4STIgn-hlz1T3yeGmaXL6CO4zfNuxUUrTqh6cEzjp3nFqiRu2y__h1TnvWMh-evLGYCXj5abal2og_Wc5pXLDhA
Hozzászólásodra pedig, szerintem várható volt.Én azon lepődök meg , mikor itt többen a konzolokat jelölik meg fő játék platformnak.Ami nem igaz.Persze ez sem fekete-fehér dolog, sokat lehetne róla beszélgetni, vitatkozni.
https://www.pcgamesinsider.biz/news/69051/445-per-cent-of-the-witcher-3-sales-between-2015-and-2018-were-on-pc/
Jedi Fallen Order-e lettem volna kíváncsi.De így hirtelen nem találtam bontást rá.Pedig egyszer már megvolt.Ott ha jól emlékszem kb 10%-al a PS nyert eddig.Picit több időm lesz rákeresek.
Szóval egy fejlesztőnek azt is figyelembe kell vennie,hogy melyik réteg venné leginkább a játékát.
Még ha a grafikát elbírná(amit nem), a játékban lévő szimulációk felétől is letérdelne a 4-is, nemhogy a 3.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.