Habár a Microsoft nemrég leszögezte, hogy nem kell elhalasztani az Xbox Series X premierjét a koronavírus-járvány miatt, egy most kiadott közleményében az Xbox Game Studios vezetője, Matt Booty elismerte, hogy a játékaik fejlesztését érzékenyen érinti a vírus: ahogy sok más iparágban, itt is otthoni munkavégzésre állították át az alkalmazottakat, ami számos kihívást okoz a fejlesztőcsapatoknak.
"Tudjuk, hogy mi az, ami összeköti az embereket ezekben az időkben, és elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy a lehető legjobb minőségű Xbox Game Studios-játékokat szállítsuk a globális játékosközösségünk számára. Ugyanakkor a csapataink egészsége és biztonsága a legfontosabb számunkra. Mindegyik stúdiónk egyedi kihívásokkal és megkötésekkel kénytelen szembenézni, és sok külsős partnerünk szintén érintett ebben. Támogatjuk a vezetőket abban, hogy a megfelelő döntéseket hozhassák meg a csapataik és a játékaik érdekében ezekben az időkben" - szól a közlemény.
A Microsoft egyelőre nem jelentett be csúszásokat, de a Minecraft Dungeons kapcsán már pedzegette, hogy akár erre is sor kerülhet. A minap egy hosszú cikket írtunk arról, hogy a játékfejlesztőknek sokszor mennyit kell dolgozniuk: ezeket a munkafolyamatokat nem egyszerű egy az egyben hazavinni, és bizony fel kell készülnünk arra, hogy több játék késését is bejelenthetik a közeljövőben. A Bethesda például a minap a Fallout 76 új kiegészítőjét csúsztatta el, igaz, a Wastelandersre csak egy héttel kell tovább várnunk, április 14-én érkezik.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.