Az 1997-ben megjelent játék újradolgozott változatára jó sokat kellett várni, mind a kritikusok, mind a rajongók szerint megtérült az így eltöltött idő. Most rövid videóban villantja meg a játék, hogy milyen elismeréseket kapott.
Idén április 10-én jelent meg a várva-várt Final Fantasy VII Remake, egyelőre kizárólag PlayStation 4-re. A külföldi sajtó egyhangúan elégedett volt a játékkal, erről tesz tanúbizonyságot az alábbi videó is.
A játékból egyébként 3,5 millió példányt adtak el, illetve szállítottak le világszerte az első három nap alatt, a lehetséges további portok pedig csak erősíthetik ezt a számot a jövőben. A mostani videó alatt is azt a feliratot olvashatjuk, hogy "játszd először PlayStation 4-en", amit ugye általában akkor tüntetnek fel, ha más platformokra is megérkezik majd a játék.
https://www.youtube.com/watch?v=avUodFd70Q8
Angryjoe tesztje az FF7 remake-ről! Még mindig szakadok! :D
Persze vannak jó pillanatai meg taktikázás, de 20ból 19 encounter csak autocombat vagy ugyanannak a képességeknek az ismételgetése, random encounterrel és grindeléssel.
Falra mászok tőle.
A Remakenél az első pár órában majdnem elcsöppentem attól amit kaptam,de most így a végefelé azt kell,hogy mondjam nem a legjobb..
A látvány kiábrándító néhol(főleg a posztereknél,háttereknél),de már annyira ,hogy én tartottam égőnek 2020ban...
(Persze az átvezetők mesések és a karakterek kidolgozása is szép,ez az ami kárpótolt)
A harcrendszer számomra gyenge lett,régen éreztem olyat,hogy nincs kedvem komolyabb szörnyek ellen harcolni egy játékban,mert konkrétan kimerül annyiban az egész,hogy rohadt sok az élete,neked pedig a kombód abban,hogy tőltöd az életed amikor lecsökken és ennyi..
Nem értem miért kukázták a régi harcrendszert,csak egy kicsit modernizálni kellett volna és minden okés lenne.
Nem merték bevállalni mert meg akartak felelni a mostani játékosoknak ,akik jobban befogadnak egy agyatlan hentelős akcióra épülő harcrendszert ,mint egy olyan körökre(ATB-re) épűlő harcrendszert ahol kicsit gondolkozni sem árt.
Nem hinném azt,hogy nem lenne kereslet a körharcos jrpgre ,lásd Persona 5 ,iszonyat jó értékelést kapott és ráadásul tényleg elég jó a cucc..
Rajongói szemmel is azt kell,hogy mondjam:
- Nemtöbb ez a játék egy erős 8asnál,néhol szép látvánnyal,egy jó materia és fegyver fejlesztési rendszerrel és egy eredet hű sztorival ami ráadásul ki lett egészítve többé kevésbé jó mellék szálakkal,de feleslegesen mert helyette vihették volna inkább tovább a sztorit mondjuk Cosmo Canyonig vagy a sleeping forestig is akár.
Én elvagyok vele egyébként (platináig nem állok meg)csak olyan hibákat vétett amiket nem lett volna szabadna neki és kicsit kellemetlen.
Viszont az eredeti 7.rész maradt számomra még mindig a videójáték etalon.
Személy szerint imádtam ,voltak részek ahol majdhogynem könnyeztem.Ki hogy élte meg ez ilyen sajnos-nem sajnos.Harcrendszert illetően totál nem értek egyet,normálon azért kell váltani a karaktereket ha nem akarsz sz*pni akkor jól kell használnod a spelleket is...az FFXV-ben bár szerettem,de ott aztán túlságosan nem kellett stratégiázni...ez a megoldás szerintem fényévekkel jobb.
Én nagyon örülök ,hogy nem egy ubisoft féle openworld masszát kaptunk hatmillió kérdőjellel,inkább lett feszes ,linerális de nagyon látványos átezetőkkel megtüzdelt történetorientált játék.
Nálam az év játéka.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.