A Furi alkotóinak legújabb játékáról még tavaly hullott le a lepel, a megjelenés pedig egyre közelebb van, hiszen 2020-ra ígérték a Havent. A játék rendezője, Emeric Thoa egy blogposztban hozott nekünk új előzetest, valamint ismertette bővebben, hogyan működik az alkotásuk.
A Haven kooperatív RPG-nek készül, azonban néhány csavarral. A játék elsődleges célja az élményszerzés, nem a teljesítmény. Épp ezért például nem lesznek folyton arcunkba nyomva a fő- és mellékküldetések, amiket el kell végeznünk, és úgy általában, sok olyan funkció nem kapott helyett benne, amire számítanánk egy RPG-nél. Nem lesznek fegyverek és képességfák sem.
Yu és Kay kalandját nem számokon keresztül fogjuk élvezni: nincsenek pontos adatok arról, hogy áll az életük, vagy mennyi energiájuk maradt, ezeket vizuális jelekből olvashatjuk le. Egyszerű erőforrás-menedzsment és crafting lesz benne, a karakterek igényeiről pedig a párbeszédekben fogunk hallani.
A Haven PC-re, PlayStation 4-re, PlayStation 5-re, Xbox One-ra és Nintendo Switchre fog megjelenni. A demója július végén kipróbálható lesz a Summer Game Fest xboxos eseményén.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.