A Godfallt a fejlesztői looter-slasherként jellemzik: az akció-szerepjátékok lootrendszerét ötvözi a lankadatlan közelharccal. Egyszerre számít az, hogy milyen eszközt használunk és az, hogy miként használjuk – ez a két komponens kell a sikerélményhez. A legújabb videóban ezt és még néhány egyebet vettek sorra, és bőven kaptunk ízelítőt a harcból.
Ismét megerősítették, hogy nem lesz mikrotranzakció, minden tartalom már az első naptól a játék részét képezi. A Godfall öt fegyverosztályából kettőt ismerhettünk meg bővebben most, a maradék háromra majd később térnek vissza. A különböző fegyverek jelentik a kasztokat: mindnek sajátos mozgáskultúrája van, egyik a gyorsabb stílusnak kedvez, míg más a taktikusabb harcnak. Ellenfelekből nem lesz hiány, úgyhogy bármelyik fegyver mellett tesszük is le a voksunkat, profivá kell válnunk, hogy elérjünk a Godfall világának őrült istenéhez.
A Godfall még idén megjelenik PC-re és PlayStation 5-re.
Én ahogy látom a videóból lesz egy szép játékunk amiben a harcrendszer elég jó lesz jól kombózható.
Ha kapunk mellé egy jó sztorit is ez egy nagyon jó játék is lehet.
A dark soulsot nem értem hogy látjátok bele, semmi köze hozzá.
mint a sok dark souls klon amibol pont a soul hianyzik
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.