Istenszerű páncélos harcosok csapnak majd össze a Godfall csataterein, ezen titánok célja pedig a győzelem mellett az lesz, hogy minél ütősebb felszereléssel tegyék magukat még erősebbé. A loot központú akció-RPG kissé olyan, mintha a Destiny vagy az Anthem modelljére pályázna a Gearbox és a Counterplay, ez azonban messze van az igazságtól: Randy Pitchford bandája egy kézzel fogható végcélt tűzött ki a kaland végére, a game as a service évekig sajtolható üzleti modelljét pedig kapásból elvetették.
Az infók Arekkz Gaming videójából származnak - a YouTuber a játék technikai producerével, Richard Heyne-nel ült le néhány szó erejéig, aki leszögezte azt is, hogy egyáltalán nem kell számítanunk mikrotranzakciós opciókra:
"Lesz bőven újrajátszható és endgame-tartalom. Lesz mit felfedezni azután is, miután a játékos felemelkedett a Skybreaker Monolithon. Nem úgy tekintünk a játékunkra, mint egy folyamatos szolgáltatásra. Nem lesznek mikrotranzakciók sem, de rengeteg tennivaló lesz azután is, miután a játékos legyőzte Macrost."
A Godfall az idei év végén érkezik PC-re és PlayStation 5-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.