A májusban megjelent Cloudpunk egy kellemes, lazulós cyberpunk kaland lett, azonban csak PC-re jelent meg – más platformokról is tudtunk, de a többi változat megjelenése nem volt tisztázva. Mostanáig. A Merge Games és az Ion Lands új bejelentésének hála tudjuk, hogy október 15-től PlayStation 4-en, Xbox One-on és a Nintendo Switchen is játszhatunk majd vele.
A Cloudbpunkban egy fuvarozót alakítunk, aki egy éjszaka folyamán bejárja a folyton esős, Nivalis nevű metropoliszt, és miközben csak a dolgával próbál törődni, a legkülönfélébb figurákba fut bele. A megjelenés óta az Ion Lands tovább dolgozott a játékon: a gyalogos szekvenciákat már kötetlen kamerával és belső nézettel is játszhatjuk, és jelenleg a repülőkocsik belső nézetén dolgoznak.
Mindezt YVA (Youtube Videók Alapján™).
Mindenképpen megveszem, csak kivárom vele a pillanatot, amikor erre az élményre lesz szükségem. Talán egy dolog, amit a játék hangulata, külön sztorijai és a fő stoyline ad, de egy másik, hogy még ha kockásban is, ez még mindig egy nagyon atmoszféra cucc, amikor sétálás közben inkább elmerülsz magadban, ahogy benézel ide-oda és elképzeled a világot. Ráadásul a várakozásom (nem egy alacsonyabb árra) kifizetődőnek tűnik, hiszen a játék minden frissítéssel csak jobb lesz. Bele lehetne tolni egy kis ray-tracing-et telibe, az a kockás világon simán elmenne és az érkező kártyákkal be is lehetne világítani fullban.
Az ilyen fullos bevilágítás ma már elérhető a kockás játékokban, pedig már milyen régen hasonló, csak jobb technológiákkal elkészített kamutrailereket láthattunk: Watch Dogs, Division, Anthem (+ Spider Man, Uncharted 4, a rajongóim kedvéért explicit hate-nek). Amit sokan nem értenek grafikai downgrade, az mindig a bevilágítás kicserélése. Az új kártyákkal meg tudnánk már világítani a Cloudpunk világát, de nem tudnánk úgy játszani, mint ahogy a Watch Dogs-1 trailerében mászkáltak. Ez a para.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.