ANNO: Mutationem (PC, PlayStation 4)
A ThinkingStars játéka egy 2D-s és 3D-s látványt keverő ARPG lesz, amely során a cyberpunk világban kalandozó Annt irányítjuk. Az ANNO: Mutationem az augusztusi State of Playen már megmutatta magát, most a harcból és az Asamizu Avenue nevű területről kaptunk látnivalót. A PlayStation 4-es megjelenése decemberben esedékes, a PC-s 2021-ben.
Boundary (PC, PlayStation 4)
A Boundaryben az űr a harcterünk. Egy éve írtunk erről az FPS-ről, amelyben a másik lepuffantása mellett arra is kell ügyelnünk, hogy ki ne fogyjon az üzemanyagunk, míg a súlytalanságban siklunk. A megjelenése még idén várható.
Convallaria (PlayStation 4)
A Loong Force a Convallariával egy olyan online lövöldét kíván a játékosok elé tenni, amely realisztikus élményt és gördülékeny játékmenetet kínál. Az előzetes alapján lövöldözésből tényleg nem lesz hiány.
Evotinction (PlayStation 4)
Az Evotinction mögött négy veterán játékfejlesztő áll, akik a lopakodós játékok szerelmesei. Ennek a szellemiségében készül a játékuk is, amely a lopakodást hackeléssel és kütyükkel keveri. A játék történetének központi témája az evolúció és a kihalás kapcsolata: lehet, hogy épp a technológiai fejlődésünk hozza el a vesztünk?
Hardcore Mecha (PC, PlayStation 4, Nintendo Switch)
A Hardcore Mecha új DLC-t kap Gurren Lagann-nal crossoverezve, amit 2021. március 31-ig lehet majd letölteni. Ez az oldalnézetes akció-platformer ütős mechabunyókat ígér, és október 15-től Nintendo Switchen is játszható lesz.
In Nightmare (PlayStation 4)
Ugyan az In Nightmare egyelőre csak munkacím, a mögötte álló csapatnak konkrét elképzelése van arról, mit készítenek. Ebben a horror-kalandjátékban egy álomvilágot kell felfedeznünk, és túlélnünk a benne létező, a valóság és a képzelet találkozásából születő rémeket.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.