Eredetileg úgy volt, hogy már 2021 márciusában mozikba kerül az Alica Vikander nevével fémjelzett 2018-as Tomb Raider-mozi folytatása, most azonban kiderült, hogy elképzelhető, erre majd csak valamikor 2022-ben kerül sor. Igazából az idei év ismeretében az lett volna a meglepő, ha ez nem így történik.
Habár a csúszás sajnálatos, a rendező Ben Wheatley Polygonnak adott interjúja alapján úgy néz ki, hogy a folytatás remek kezekben van. Wheatley elmondta, hogy kisgyermekkora óta hatalmas videojáték-rajongó, ugyanis már nyolcévesen is a hokis és fénypisztolyos játékok, valamint a Pong előtt töltötte a délutánjait, manapság pedig a Counter-Strike és a Factorio rabolja el a szabadidejének tetemes részét.
Wheatley azt is hozzátette, hogy véleménye szerint már a 2016-os filmje, az Össztűz is gyakorlatilag egy Counter-Strike-féle film-játék hibrid, amelyet ráadásul a Minecraftban tervezett meg. Elmondása szerint a Mojang játéka tökéletes a munkálatok korai szakászának a felvázolására.
Járvány ide vagy oda, az biztos, hogy a játékok alapján készült filmek és sorozatok egyfajta reneszánszukat élik, ami nagyban köszönhető a Netflix utóbbi időben tett kezdeményezéseinek, de a 2018-as Tomb Raider-film is a jobbik filmadaptációk táborát erősíti.
"A videojátékok mindig is bajban voltak a mozitermekbe való visszatéréssel, hiszen ott születtek, az volt a bölcsőjük. De a titkos hozzávalójuk az interakció, amit elvonsz a játéktól, amikor filmre viszed, és ez a trükk persze oda-vissza érvényes. Pontosan ezért nagyon nehéz úgy megcsinálni az egészet, hogy sikeres legyen" - mondta zárásként Wheatley.
Első sorban a Lara-t alakító csaj játéka nem jött be, ha azzal tudsz azonosulni akkor érdemes egyszer.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.