A hangulatos gameplay előzetes után sajnos sorra érkeznek a rossz hírek a Techland felől: kezdve a csúszásoktól, a szexuális zaklatással vádolt Chris Avellone-on át, egészen a csapatot elhagyó veterán fejlesztőkig. Múltkor már azt hittük, hogy a nagy eséllyel idő előtt kiszivárgott gyűjtői kiadás már a játék megjelenésének az előszele, de könnyen lehet, hogy ezt rosszul gondoltuk.
A TheGamer egyik újságírója ugyanis tíz jelenlegi és egykori Techland-alkalmazottal beszélgetett a Dying Light 2-ről, és a megkérdezettek egyöntetűen állították, hogy a játék fejlesztése finoman is szólva döcögősen halad. Elmondásuk szerint ezért a felső vezetés a hibás, akik senki tanácsára nem hallgatnak, és amelyik munkatárs nem engedelmeskedik nekik, az gyorsan az utcán találja magát.
A nem túl felemelő morál mellett komoly probléma még, hogy a játék nem rendelkezik egy koherens arculattal, és a folyamatos irányváltásoknak köszönhetően már a fejlesztők sem tudják, mi lehet a remélt végeredmény. Szintén lassítja a munkálatokat, hogy a készítőknek a Chrome Engine 6-ot kell használniuk, és nem engedik nekik, hogy például az Unreal Engine 4-et, vagy a Unityt alkalmazva készítsék el a Dying Light 2 prototípusát, majd azt konvertálják át a saját belsős grafikus motorjukra.
A játék megjelenési dátuma továbbra is kérdéses, de fentiek ismeretében nem lennénk meglepődve, ha még egy jó darabig nélkülöznünk kellene a zombis kalandot.
(pedig a dead island es a dying light is kiemelkedo a zombi ozon jatekokbol szerintem.)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.