Nyílt világhoz értő írót keresnek az új BioShockhoz

  • Írta: gorien
  • 2021. április 13.
  • Pletyka
Link másolása
Néhány álláshirdetésnek hála egy dolgot biztos le tudunk szűrni a következő BioShock kapcsán: dolgoznak rajta. Az, hogy milyen pozíciókra keresnek embert, talán megvilágíthatja, milyen irányba indulnak a játékkal.

Lassan két éve már annak, hogy a 2K Games összegründolt egy új belsős stúdiót, a Cloud Chambert, hogy a BioShock-széria legújabb részén dolgozzon. A projektről azóta sem hallottunk sokat, igaz, már akkor is mondták, hogy a játék fejlesztése még bőven a korai szakaszban jár, tehát néhány évig ne számítsunk nagy bejelentésekre.

A PCGamesN kiszúrt néhány álláshirdetést, amelyek esetleg megvilágíthatják, a Cloud Chamber milyen irányba indul az új BioShockkal. Az egyik ilyen érdekes pozíció az a vezető írói, amelyhez feltétel, hogy a jelentkező értsen „ahhoz, hogy jelentőségteljes, karakterközpontú történeteket szőjön egy nyílt világú környezetbe”. Emellett a fejlesztőkkel is összedolgozik majd elsődleges és másodlagos küldetések kiagyalásán, miközben a történet magját is megírja.

Olyan, a mesterséges intelligenciához értő programozót is keresnek, akinek városi tömegek és az olykor ellenséges AI-ok törzsi jellegű ökológiájának kidolgozása lenne a feladata. Azt persze ennyiből nem lehet leszűrni, hogy mennyire nyílt világú alkotásban gondolkodnak a Cloud Chambernél, ám a lehetőségek, amiket felvetnek ezek az álláshirdetések, mindenképp érdekesek.

11.
11.
zsocc-nrg
Nem akarok egyből messzemenő következtetést levonni de nem hiszem hogy el kéne vinni az OW irányába meg telepakolni 600-féle egy kaptafára épülő mellékküldivel meg gyűjtögetnivalóval csak hogy hosszabb legyen, van annyi más nyílt világú játék erre a célra. Ezután csak az hiányzik még hogy esetleg live service-t csináljanak belőle. Hagyják meg annak ami, hagyományos, lineáris, történetvezérelt, karakterközpontú FPS-nek!
10.
10.
DragonBleacPiece
#9: a könyvben nem kell végigmenni kötelező jelleggel az egész világon, a fantáziádra van bízva hogy vajon a föld alatt 2 ezer méterrel mi lehet/mik élhetnek ott. de sajnos egy mai időhúzó, cashgrab, olcsó megoldás ow játékban meg már az első küldetések olyanok hogy a hely déli csücskéből menj el az északiba gyalog, és szerezz meg három vaddisznó csülköt, hogy megvédd a falut a banditák támadásától
9.
9.
markoci555
#3: vagy csak te nem érted mit ír le más... egy könyv nyílt világban játszódik, még ha nem is térnek ki rá, vagy nem nyomják a pofádba hogy beutazzák a világot, miközben egy játék az lesz, aminek alkotják, mit nem lehet ezen érteni?
8.
8.
ribizly
Nem kell itt mit kitalálni. Olyanok kezébe kell adni, akik értenek ehhez: Rockstar, Obsidian (The Outer Worlds), Ubisoft Quebec (AC Odyssey), vagy valami hasonló.
Annyit kell tenni csupán, hogy kapjanak rá elég időt és a stílusjegyeket megtartsák (bár itt ez ugye nem egyértelmű annyira, ha összehasonlítom az 1-2. és a 3. részeket).
De én sem örülök a sok openworld, sandbox game-nek már. Leülhetsz megcsinálni néhány küldetést (ami lehet érdekes meg élvezetes), de közben igazából semmit nem haladál, csak az idő telt.
7.
7.
cyberstaker
Én még optimista vagyok. Már annak is örülök hogy végre elővették ezt a gyönyörűséget (ha már arany tojást tojik).
6.
6.
Mortis
ezt baromi jó lett volna megpályázni, de az egyik elvárásnak nem felelek meg. nem baj, majd a következőnél
5.
5.
wolfwarrior
n.Ne lécci ne. A Bioshock szeriának jól ment a lineáris pálya tervezés mart mindent beleadtak a környezet által mesélt történetbe. Nem bízom bennük, hogy képesek lennének kellően érdekes vagy részlete nyitot világú játékot csinálni.
4.
4.
Őrnagy
Tehát olyan írót keresnek, aki szórakoztatóvá tud tenni 627 mellékküldetést, és könnyedén lenyomja a játékos torkán azt, hogy a játéktér 2 legtávolabb sarka közti utat 48x végig kell caplatni.
Hm. Ha létezik is ilyen, jó drágán dolgozhat, mert elég ritkán alkalmazzák :)
3.
3.
#2: "ha nem egy darab szobában, akkor ott a nyílt világ"

Ezen logika értelmében minden játék open world, ami nem egy darab szobában játszódik.

Nem elég, hogy nem érted, még azt is elrontottad. XD
2.
2.
markoci555
valaki magyarázza már el nekik, (vagy nekem) mi van...
egy "írás" alapjában véve nyílt világra épül, a játék maga tudja lezárni, nem is értem az egészet!? vagy programozásról van szó?
ha nem pl egy darab szobában, (vagy hirtelen a kockás film jutott eszembe) játszódik az egész, akkor ott a nyílt világ
1.
1.
DarkCrash
Na ez is átmegy Open World-be. Hányni tudnék már ettől az OW-s cuccoktól. És szerintem a Bioshock nem az a kaliberű játék aminek jól állna ez.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...