Lassan két éve már annak, hogy a 2K Games összegründolt egy új belsős stúdiót, a Cloud Chambert, hogy a BioShock-széria legújabb részén dolgozzon. A projektről azóta sem hallottunk sokat, igaz, már akkor is mondták, hogy a játék fejlesztése még bőven a korai szakaszban jár, tehát néhány évig ne számítsunk nagy bejelentésekre.
A PCGamesN kiszúrt néhány álláshirdetést, amelyek esetleg megvilágíthatják, a Cloud Chamber milyen irányba indul az új BioShockkal. Az egyik ilyen érdekes pozíció az a vezető írói, amelyhez feltétel, hogy a jelentkező értsen „ahhoz, hogy jelentőségteljes, karakterközpontú történeteket szőjön egy nyílt világú környezetbe”. Emellett a fejlesztőkkel is összedolgozik majd elsődleges és másodlagos küldetések kiagyalásán, miközben a történet magját is megírja.
Olyan, a mesterséges intelligenciához értő programozót is keresnek, akinek városi tömegek és az olykor ellenséges AI-ok törzsi jellegű ökológiájának kidolgozása lenne a feladata. Azt persze ennyiből nem lehet leszűrni, hogy mennyire nyílt világú alkotásban gondolkodnak a Cloud Chambernél, ám a lehetőségek, amiket felvetnek ezek az álláshirdetések, mindenképp érdekesek.
Annyit kell tenni csupán, hogy kapjanak rá elég időt és a stílusjegyeket megtartsák (bár itt ez ugye nem egyértelmű annyira, ha összehasonlítom az 1-2. és a 3. részeket).
De én sem örülök a sok openworld, sandbox game-nek már. Leülhetsz megcsinálni néhány küldetést (ami lehet érdekes meg élvezetes), de közben igazából semmit nem haladál, csak az idő telt.
Hm. Ha létezik is ilyen, jó drágán dolgozhat, mert elég ritkán alkalmazzák :)
Ezen logika értelmében minden játék open world, ami nem egy darab szobában játszódik.
Nem elég, hogy nem érted, még azt is elrontottad. XD
egy "írás" alapjában véve nyílt világra épül, a játék maga tudja lezárni, nem is értem az egészet!? vagy programozásról van szó?
ha nem pl egy darab szobában, (vagy hirtelen a kockás film jutott eszembe) játszódik az egész, akkor ott a nyílt világ
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.