A Capcom tegnap tartotta pénzügyi évértékelőjét, amelyben rekordnyereségről számolhattak be az elmúlt év tekintetében, az ideit pedig még jobbra prognosztizálták – ebből a jóslatból a Resident Evil: Village nagy mértékben hivatott kivenni a részét. A briteknél már tuti, hogy nagyot szólt, de a Capcom azóta még jobb hírrel állhatott elő: bejelentették, hogy a dobozos és digitális eladásokat összesítve máris túllépte a hárommillió eladott példányt a május 7-én megjelent játék.
Összehasonlításképp: ugyanennyi idő alatt a Resident Evil 7-ből 2,5 millió példányt adtak el 2017-ben, az a játék pedig 2020 végével 8,5 milliónál tart. Az idén a 25. évfordulóját ünneplő Resident Evil-széria darabjai összesen már több mint 100 milliós eladással büszkélkedhetnek.
A Capcom a bejelentésben a Resident Evil Re:Verse-ről is szót ejt, megemlítve, hogy az elhalasztott multiplayer játék változatlanul készül, és hogy azt ingyenesen megkapja mindenki, aki már birtokolja a Resident Evil: Village-et – elvégre annak a kísérőprogramja lett volna eredetileg is.
A széria jövője egyébként egy animációs sorozatot is tartogat egyebek mellett, de a Capcom más, egyelőre meg nem nevezett keresztmédiás tartalmakkal is készül.
Viszont most így újrajátszva a re 7-et, szerintem az parább, brutálisabb lett. (Kivéve a 8ban a babaszörny, na az elmehetne Silent Hillbe is)
Egyetlen egy pont van ami érthetetlenűl középszerű a harc rendszer.
Egyáltalán nem rossz, sőt... csak olyan hiányérzete van az embernek, hogy lehetne okosabb, reagálhatnának a zombik a lövedékekre. pl ha meglövöm a kezét amivel csap akkor megszakítom a támadást a nagyobb erejű fegyverek szét tépik a dögöket stb.
Itt meg robbanásra csak úgy repkednek egy kicsit aztán úgy ahogy van pofára esnek... . Ha bele tettek volna valami mechanizmust ami kicsit dinamikusabbá teszi ezt a részt is akkor 10+ játék.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.