Resident Evil: Village - túl a hárommillión

  • Írta: gorien
  • 2021. május 11.
  • Biznisz
Link másolása
Egy hete sincs, hogy hozzáférhetővé vált a Residen Evil-sorozat legújabb darabja, de máris hárommilliónál több példány kelt el belőle. Ezzel nemcsak alátámasztja a Capcom elvárásait, de máris jobban szerepel, mint az elődje ugyanennyi idő alatt.

A Capcom tegnap tartotta pénzügyi évértékelőjét, amelyben rekordnyereségről számolhattak be az elmúlt év tekintetében, az ideit pedig még jobbra prognosztizálták – ebből a jóslatból a Resident Evil: Village nagy mértékben hivatott kivenni a részét. A briteknél már tuti, hogy nagyot szólt, de a Capcom azóta még jobb hírrel állhatott elő: bejelentették, hogy a dobozos és digitális eladásokat összesítve máris túllépte a hárommillió eladott példányt a május 7-én megjelent játék.

Összehasonlításképp: ugyanennyi idő alatt a Resident Evil 7-ből 2,5 millió példányt adtak el 2017-ben, az a játék pedig 2020 végével 8,5 milliónál tart. Az idén a 25. évfordulóját ünneplő Resident Evil-széria darabjai összesen már több mint 100 milliós eladással büszkélkedhetnek.

A Capcom a bejelentésben a Resident Evil Re:Verse-ről is szót ejt, megemlítve, hogy az elhalasztott multiplayer játék változatlanul készül, és hogy azt ingyenesen megkapja mindenki, aki már birtokolja a Resident Evil: Village-et – elvégre annak a kísérőprogramja lett volna eredetileg is.

A széria jövője egyébként egy animációs sorozatot is tartogat egyebek mellett, de a Capcom más, egyelőre meg nem nevezett keresztmédiás tartalmakkal is készül.

17.
17.
#16: Ilyen véleményt én is több helyen olvastam, amiben a harcrendszer kicsit negatívumnak mondják. Én azt vettem észre, hogy olyan, amilyen volt, de nem tudom, hogy akinek nem jön be, az melyik részhez viszonyít, vagy melyikekkel játszott. Lehet, hogy nem az a bajuk, hogy sok skuló kell az ellenfelekbe hardon, hanem, hogy sok skuló kell beléjük normálon? De valaki hiányolt már itt full gore trancsírozást és csonkolást is belőle. Minden esetre biztos vannak ennek fokozatai, de semmi nem lehet tökéletes.
16.
16.
ChrisE
#1: Ja és a támadásuk kb. 3x olyan gyorsra van állítva. Ez főleg az íjászoknál feltűnő.
15.
15.
ChrisE
#1: Csak úgy kíváncsiságból, melyik fokozaton játszottál? Hardcore-on meg Village of Shadows fokozaton teljesen máshogy viselkednek az ellenfelek. Standarden csak sétálnak meg néha futnak. Hardcore-on rendesen sprintelnek, vetődnek, kitérnek a lövések elől, körbekerítenek. Az alap lycan 2 harapásból megöl, és kell bele 15 golyó a pisztollyal. És nem utolsó sorban, nem tudod kilőni a fegyvereket a kezükből, de azt hiszem még lelassítani sem tudod őket.
3.
3.
Marcus88
Na ezért lett ez kiadva a régi konzolokra is,ha nem így tettek volna most súrolnák az 500 ezret kb! És azért nem mindegy hogy teljes áron 3 milla vagy csak a töredéke!
2.
2.
Ganzer
#1: Bizony, a harc nem túl erős szegmense a játéknak, minden más rendben van.
Viszont most így újrajátszva a re 7-et, szerintem az parább, brutálisabb lett. (Kivéve a 8ban a babaszörny, na az elmehetne Silent Hillbe is)
1.
1.
PapaYeti
Nagyon meg is érdemli. Szuper jó lett tényleg.
Egyetlen egy pont van ami érthetetlenűl középszerű a harc rendszer.
Egyáltalán nem rossz, sőt... csak olyan hiányérzete van az embernek, hogy lehetne okosabb, reagálhatnának a zombik a lövedékekre. pl ha meglövöm a kezét amivel csap akkor megszakítom a támadást a nagyobb erejű fegyverek szét tépik a dögöket stb.
Itt meg robbanásra csak úgy repkednek egy kicsit aztán úgy ahogy van pofára esnek... . Ha bele tettek volna valami mechanizmust ami kicsit dinamikusabbá teszi ezt a részt is akkor 10+ játék.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...