Dead Space remake-et készít az EA Motive

  • Írta: szlav
  • 2021. július 2.
  • Pletyka
Link másolása
A napokban sokat csicseregtek a madarak a Dead Space újraéledéséről, mára pedig szinte biztosnak tűnik, hogy a pletykák nem alaptalanok. A Star Wars: Squadrons csapata készítheti el Isaac Clarke régi-új kalandját.

Valami egész biztosan fortyog a Dead Space háza táján. A minap a franchise hivatalos YouTube-csatornája nyolc év után először frissítette a profilképét, és habár ez nyilvánvalóan csak egy apróság, elég kényelmesen egybecseng az utóbbi hetek pletykáival, melyek szerint az EA a széria újraélesztésén dolgozik. Habár az eredeti fejlesztőcsapat, a Visceral Games 2017-ben bezárta a kapuit, egy újabb stúdió, a Star Wars: Squadronsért felelős EA Motive vállalhatta el a feladatot.

Az elmúlt napokban számos forrásból is hallottunk erről híreket, a minap azonban a Jeff Grubb, a VentureBeat jól tájékozott írója is megerősítette a pletykákat. A jelentés szerint a Motive nem hagyományos folytatást készít, hanem az eredeti történetet rebootolná egy kiadós remake formájában. A Motive a Resident Evil 2-remake-től vette az ihletet, az új Dead Space-játék azonban jóval határozottabban támaszkodik majd a 2008-as anyag alapjaira. Némi változtatást, egy pár újdonságot és egy-két friss mechanikát tehát várhatunk a játékmenet szempontjából is, a legnagyobb újítást azonban valószínűleg a modern látványvilág terén kapjuk.

Mivel az Electronic Arts idén is különcködött az E3-as forgatag alatt, jó eséllyel a július 22-én érkező EA Play Live adása alatt hallhatunk majd a Dead Space remake-ről. Mi nagy izgalommal reméljük, hogy beigazolódnak a híresztelések, hiszen elég régen volt már, amikor utoljára kézbe vehettük a plasma cuttert.

14.
14.
kryszisz
#12: Azért a 2 is jó volt. A 3, well, az tényleg nem, de a DLC-je tetszett, atmoszférában és tempóban visszakanyarodtak valamennyire a kezdetekhez. De csesszemeg, ha ez most valami revive lesz, akkor az abban lévő cliffhanger már sosem lesz feloldva, pedig kíváncsi lettem volna erre a "támadnak a bolygók" koncepcióra:(
13.
13.
Őrnagy
#11: Pontosan ez a helyzet velem.
12.
12.
#11: Igen, mert az első rész túlélő horror, a második akció horror, a harmadik meg COD szerű. Három külön műfaj és valóban az első úgy volt jó. A többi pedig... well, nem volt jó.
9.
9.
Őrnagy
Az a gondom a Dead Space első részével, hogy a küzdelem rettenet nehézkes. Persze érthető a dolog, mivel nem egy tényleges fegyverrel harcolunk, hanem egy szerszámmal, de számomra ez idegesítő. Ezzel együtt kurvajó a game, nagyon faszán ki lett benne találva minden.
Én örülök a hírnek.
7.
7.
KENKILL
Nem rég vettem elő kicsit nosztalgiázni az első két részt, és az a vicc hogy máig tök jól néznek ki, többnyire fun a gameplay (persze azért öregedett), és a sztori is teljesen oké. A kezeléstől meg a kötelező grafikai tuningtól eltekintve nem igazán látom mit lehetne javítani a játékon.
4.
4.
DarkCrash
Reméljük nem kúrják el baromságokkal és kapunk egy zsír Remake-et.
3.
3.
JohnSpartan
#1: Remake, reboot, tök mind1. Az a lényeg hogy elővesznek egy ilyen remekművet és kezdenek vele valamit. Csak a hangokat ne basszák el! Az volt a játék lelke.
1.
1.
Chdz
Reboot kell ide, nem tökölés... Kvázi újra kell írni az egész játékot a nulláról, szerintem csak így van értelme. A ME 1 LE-től sem vagyok elájulva, a többi ugye, csak remasterelt formában jött. Hát beleszólni nem tudok, szóval marad a várakozás.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...