Stephanie Brenham, a Ubisoft 3D Team vezető programozója a Wccfthechnek adott interjúban megerősítette, hogy a Far Cry 6 csak PC-n fogja támogatni a valós idejű sugárkövetést. A Ubisoft ugyanis úgy látta, túl sok erőforrást vinne el a technológia, helyette pedig inkább a 4K-s felbontás melletti stabil 60 fps-t célozták meg konzolokon.
Ugyanitt Brenham azt is megerősítette, hogy az AMD-féle FidelityFX Super Resolution is csak PC-n lesz bekapcsolható, konzolokon nem.
A játék korábban közölt gépigényét látva talán nem is annyira meglepő, hogy az egészséges kompromisszumra törekedett konzolokon a Ubisoft.
A Far Cry 6 október 7-én jelenik meg PC-re, PS4-re, PS5-re, Xbox One-ra és Xbox Series X/S konzolokra, valamint Stadiára és Amazon Lunára is.
"A kena AZZAL A LÁTVÁNNYAL még konzolokon is 4k 120fps-el kéne menjen"
Bármit is igértek a marketing szövegek, ezeken a gépeken ne várj olyan minőséget, amit egy R8 5800x, Rtx3090 gép tud.
A legerősebb másfél millás vasakon van meg a 4k ultra RT, és ott is sokszor dlss-el vagy fsr-el.
Vagy szeretnél 30fps-t?
Annál bőven jobb ha kidobják az RT-t, és megy a 4k 60 magas grafikai beállításokkal.
Amúgy szerintem a 4k sem fontos, bőven jó az 1440p, vagy az 1800p felskálázva( 55ös tv-n játszom közelről)
Itt valaki benézett valamit a cikk megírásánál, hiszen ennek pont az a lényege, hogy kevesebb erőforrással rendelkező gépen, pl konzol is jól fusson a cucc, közel ugyan olyan minőségben. Akkor talán maradna erőforrás a RT-re is.
Konzolon soha nem is lesznek annyira szepek a jatekok, mint 1 korrekt Gaming PC-n, ideje tudomasul venni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.