A szexuális zaklatással és nemi visszaéléssel kapcsolatos perek nyomán alaposan átalakult a Blizzard vezetői struktúrája. Az elmúlt hónapokban sorra hagyták el a stúdiót a magas pozícióban dolgozó fejlesztők, köztük Louis Barriga, a Diablo IV korábbi rendezője is, aki két hónappal ezelőtt mondott le a posztjáról. Most azonban napvilágot látott a játék legújabb negyedéves helyzetjelentése, amellyel együtt azt is megtudhattuk, hogy ki vette át a sokak által várt ARPG vezetését.
Joe Shely lett a Diablo IV új rendezője, egy valódi veterán, aki 2005 óta tevékenykedik a stúdiónál. Shely korábban közreműködött a World of Warcraft és a Diablo III fejlesztésében. A legutóbbi Diablo-epizód felett vezető játéktervezőként tevékenykedett az úriember, nyilvánvaló tehát, hogy kellő tapasztalattal foglalja el az új vezetői pozícióját.
A fenti hírek egyébként a Diablo IV legújabb negyedéves blogjával érkeztek - azzal a helyzetjelentéssel, amely ezúttal a játék hangzásáról árult el egyet, s mást. Kris Giampa irománya részletesen kitér az akció-szerepjáték sötét hangulatát kölcsönző hangeffektekre, legyen szó akár a háttérzenékről, a félelmetes szörnyetegek hangjairól, a varázslatok effektjeiről vagy a környezet alig észrevehető, de mégis elengedhetetlenül fontos neszeiről.
Legközelebb érdemes lesz különösön odafigyelni a negyedéves update-re, a következő bejelentkezéskor ugyanis a fejlesztők a vizuális effektekről és a Diablo IV magasszintű végjátékáról, illetve annak rendszereiről mesélnek majd.
(Aztán az is lehet hogy DIO III kicsit sűrűbb élet szakaszban ért minket mint a II ezért nem szippantott be minket...)
Azt akartam meg a végére odaírni, hogy abban valóban igazad van, hogy a DPS nagyon fontos, de olyan multiplierek vannak beépítve a setek és egyes buildek megfelelő használatával, hogy a papírforma szerinti állandó DPS-ed amit konstans látsz a karakternél az semmit, de mégegyszer mondom semmit sem ér. Példának okáért az egyik karakterem DPS-e mondjuk legyen 1.5 milla, de a megfelelő set itemek, fegyverek és skillek használatával ezt magasan a többszörösére lehet emelni harc közben, ugyanígy az armort vagy az ar-t is. Amikor ezek a mechanikák működnek és jól össze tudod dolgoztatni őket akkor T16-on érinthetetlen vagy és onehitelsz majdnem mindent (gr szinteket most nem veszem bele)
Egyébként varázslóval mentem még ahol megint előbb lesz ketkezes csata akármid mint varázslónak való bármi mert előbbi megduplázza a dps ed a másiktól 1.5s el tovább tartanak a hídrak… sem a loot sem a skilltri sem a settek sem a buildek semmi nem lett átgondolva nem lett igazán karakteres. A világ meg a sztori ok de valahogy a hangulat ott is elmaradt a várakozástól. Persze én is beletetem jó sok időt… de egyszer csak jót nevettünk magunkon hogy LAN party akkor tényleg dió 3 ? mikor van egy tucat sokkal jobb is?!?!
5#lehet pár év múlva jobb lett mi az első másfél évében játszottuk
Kíváncsivá tettél.
#1: Ez honnan jött, hogy a nekro bukta lett? Eladási adat vagy hogy kell ezt értelmezni? Amit természetesen én is ellenzek, az a kissé gusztustalan hozzáállás, hogy egy karaktert DLC-ben pénzért adtak ki, ebből a szempontból számomra pl morális bukta lett. Viszont aki játszott a játékkal tisztességesen és nézegette a leaderboardokat is az láthatta, hogy elég keményen össze lehet rakni a nekrot, épültek rá elég durva buildek.
Persze nem egy D2. de, szerintem túl sok savat kapott mindezek ellenère.
Pedig jó lenne ha jó lenne...
(mondjuk új karaktereket szívesen láttam volna pl egy kiégett ,de még mindig megállíthatatlanúl küzdő pap vagy inkvizitor. Azon nem csodálkozom hogy nekromantát nem hozzák be amekkora bukta lett a nekromanta kiegíszítő)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.