Új direktor állt a Diablo IV élére

  • Írta: szlav
  • 2021. október 8.
  • Homo Nobilis
Link másolása
Folytatódnak a komoly átszervezések a Blizzard vezetői köreiben. A Diablo IV legfrissebb helyzetjelentésével párhuzamosan az irvine-i csapat bejelentette, hogy új rendező került a régóta várt játék élére.

A szexuális zaklatással és nemi visszaéléssel kapcsolatos perek nyomán alaposan átalakult a Blizzard vezetői struktúrája. Az elmúlt hónapokban sorra hagyták el a stúdiót a magas pozícióban dolgozó fejlesztők, köztük Louis Barriga, a Diablo IV korábbi rendezője is, aki két hónappal ezelőtt mondott le a posztjáról. Most azonban napvilágot látott a játék legújabb negyedéves helyzetjelentése, amellyel együtt azt is megtudhattuk, hogy ki vette át a sokak által várt ARPG vezetését.

Joe Shely lett a Diablo IV új rendezője, egy valódi veterán, aki 2005 óta tevékenykedik a stúdiónál. Shely korábban közreműködött a World of Warcraft és a Diablo III fejlesztésében. A legutóbbi Diablo-epizód felett vezető játéktervezőként tevékenykedett az úriember, nyilvánvaló tehát, hogy kellő tapasztalattal foglalja el az új vezetői pozícióját.

A fenti hírek egyébként a Diablo IV legújabb negyedéves blogjával érkeztek - azzal a helyzetjelentéssel, amely ezúttal a játék hangzásáról árult el egyet, s mást. Kris Giampa irománya részletesen kitér az akció-szerepjáték sötét hangulatát kölcsönző hangeffektekre, legyen szó akár a háttérzenékről, a félelmetes szörnyetegek hangjairól, a varázslatok effektjeiről vagy a környezet alig észrevehető, de mégis elengedhetetlenül fontos neszeiről.

Legközelebb érdemes lesz különösön odafigyelni a negyedéves update-re, a következő bejelentkezéskor ugyanis a fejlesztők a vizuális effektekről és a Diablo IV magasszintű végjátékáról, illetve annak rendszereiről mesélnek majd.

11.
11.
xanatos0911
#10: Én azt tudom tanácsolni, ha már úgyis megvan a játék, hogy nézz utána a szeteknek és a buildeknek és mondjuk ha más nem, season 25-től próbáld ki (november). Nekem az a tippem, hogy a D4 hasonlítani fog a D3-ra jó pár dologban, de majd persze kiderül. Mindenesetre ott a D2:Resurrected, vagy ez ha már úgyis megvan :)
10.
10.
PapaYeti
#9: Teljes mértékben elfogadom amit írsz mivel nem hiába lehet ekkora rajongó tábora.... . Mi régen nagyon sokat játszottunk DIO II vel nagyonb jó csapatot hoztunk össze jó buildeket készítettünk a DIO III ba nagy reményekkel vágtunk bele, de valahogy elakadtunk a DPS láma szinten... DIO II ben ha talált valaki egy nagy két kezes fegyvert dobta harcosnak de DIOIII ban gyakran megtartotta magának... hogy mi miért nem jutottunk ennél tovább fogalmam sincs az biztos hogy utánna olvasgatni nem akartunk DIO II ben jött intuitive DIO III ban pedig nem. Remélem IV et ismét jobban megtudom emészteni mert jó lenne még egy olyan játék élmény mint egy és kettőben volt egy egész hétvége nonstop game után.

(Aztán az is lehet hogy DIO III kicsit sűrűbb élet szakaszban ért minket mint a II ezért nem szippantott be minket...)
9.
9.
xanatos0911
#8: -akár* szerkesztés gomb?

Azt akartam meg a végére odaírni, hogy abban valóban igazad van, hogy a DPS nagyon fontos, de olyan multiplierek vannak beépítve a setek és egyes buildek megfelelő használatával, hogy a papírforma szerinti állandó DPS-ed amit konstans látsz a karakternél az semmit, de mégegyszer mondom semmit sem ér. Példának okáért az egyik karakterem DPS-e mondjuk legyen 1.5 milla, de a megfelelő set itemek, fegyverek és skillek használatával ezt magasan a többszörösére lehet emelni harc közben, ugyanígy az armort vagy az ar-t is. Amikor ezek a mechanikák működnek és jól össze tudod dolgoztatni őket akkor T16-on érinthetetlen vagy és onehitelsz majdnem mindent (gr szinteket most nem veszem bele)
8.
8.
xanatos0911
#6: Próbálom értelmezni amit írtál és ha minden igaz és jól értelmezem, akkor el kell, hogy szomorítsalak - vagy jó eséllyel akár fel is vidíthatlak akár - de amit írtál az nettó nonszensz. Nézz utána a leaderboardoknak, mindenhol a nekro vezet kb és nézd meg a buildeket amiket használnak. Ez a kétkezes fegyver dolog a DPS miatt ez úgy butaság ahogy van, de legfőbbképp nekronál és wizardnál… ha ezzel a két kaszttal játszottál és úgy ahogy azt általad leírtad, hát akkor egy picit sem csodálom, hogy pocsék volt a játékélmény. Egyébként hol emeled manuálisan a nehézséget? Ha nem a greater riftekre érted, hanem a sima torment szintekre akkor ez is egyértelműen indikálja, hogy valamit nem jól csinálsz ugyanis, ha torment 16-on onehitelnek, akkor nem működik a builded, ez ilyen egyszerű :)
7.
7.
DragonBleacPiece
#6: Amit leírtál az ugyanúgy ilyen volt pár év múlva is (és amúgyis nehogymár éveket kelljen várni hogy egy játék jó legyen). Az az igazság hogy én a legjobban a fejlődést szerettem a diablo 3-ban, mert akkor nagyon jól szórakoztam és minden új tárgy ami esett hasznos volt..aztán meglett a max szint és kezdődhetetett az értelmetlen, önismétlő farmolás...
6.
6.
PapaYeti
A nekro azért lett bukta mert kis túlzással jó esések egy kétkezes kardal nyomod végig szinte teljesen mert az égvilágon semmi más nem számít a játékban csak a dps . Nincs semmi játék csak annyi hogy végig sétálsz a lényeid után es felszeded a lootot ha véletlen jön egy elit akkor kicsit hátrafelé is sétálsz. A skilltree sokszínű de nem igazán ütős nem lehet olyan jó hangulatos buildeket építeni, a settekről ne is beszéljünk. Szerintem annyira nemsikerült vele a játék élmény hogy semennyire. mi lett ott ki balanceolva? Mi az egész koncepciója ? Ha pedig emeled a nehézséget azáltal meg csak unalmasabbá teszed mert csak annyi változik hogy lassabban tudsz végig sétálni rajta egészen addig még nem one hitelnek mert onnan meg már csak frusztràló.

Egyébként varázslóval mentem még ahol megint előbb lesz ketkezes csata akármid mint varázslónak való bármi mert előbbi megduplázza a dps ed a másiktól 1.5s el tovább tartanak a hídrak… sem a loot sem a skilltri sem a settek sem a buildek semmi nem lett átgondolva nem lett igazán karakteres. A világ meg a sztori ok de valahogy a hangulat ott is elmaradt a várakozástól. Persze én is beletetem jó sok időt… de egyszer csak jót nevettünk magunkon hogy LAN party akkor tényleg dió 3 ? mikor van egy tucat sokkal jobb is?!?!

5#lehet pár év múlva jobb lett mi az első másfél évében játszottuk
4.
4.
Hanoi
#1: A nekró bukta lett? Erre nem emlékszem. Egy páran végigszinteztük a játékot nekrókkal. De majd fel is telepítem megint , újra megnézem, hogy tényleg olyan rossz lett-e.
Kíváncsivá tettél.
3.
3.
xanatos0911
Szerintem itt inkább az a kulcs, hogy ki mikor és meddig játszott a játékkal. Mert az évek alatt azért elég sokat változott és az első és talán második évben tényleg nem volt a legélvezetesebb, de szerintem a kiegészítő óta sok egyéb olyan dolgot raktak bele ami fellendítette a játékot.

#1: Ez honnan jött, hogy a nekro bukta lett? Eladási adat vagy hogy kell ezt értelmezni? Amit természetesen én is ellenzek, az a kissé gusztustalan hozzáállás, hogy egy karaktert DLC-ben pénzért adtak ki, ebből a szempontból számomra pl morális bukta lett. Viszont aki játszott a játékkal tisztességesen és nézegette a leaderboardokat is az láthatta, hogy elég keményen össze lehet rakni a nekrot, épültek rá elég durva buildek.
2.
2.
JohnSpartan
#1: Nekem nem volt semmi különösebb bajom a 3-al sem. Nem mondom kicsit repetitív ès unalmas egy idő után de jó volt vègig tolni haverokkal anno. A nekromanta meg egèsz ütős karakter lett. Jó kis sereget lehetett vele összehozni a vègère. :)

Persze nem egy D2. de, szerintem túl sok savat kapott mindezek ellenère.
1.
1.
PapaYeti
Hát ez nem jó hír... . Ha jól emlékszem ő volt aki lehordta a rajongókat, hogy bizzák csak rájuk a DIO 3 -at tudják mit csinálnak... elő is rendeltem colector editiont, hát hogy az mennyire egy szürke közép kategóriás üres játék lett.

Pedig jó lenne ha jó lenne...
(mondjuk új karaktereket szívesen láttam volna pl egy kiégett ,de még mindig megállíthatatlanúl küzdő pap vagy inkvizitor. Azon nem csodálkozom hogy nekromantát nem hozzák be amekkora bukta lett a nekromanta kiegíszítő)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...