A Sloclap nemrég jelentette be a Sifu megjelenési dátumát, de ma már semmit nem lehet kőbe vésettnek hinni. Az Absolvert jegyző stúdió akkor február 22-ét tűzte ki végső időpontnak, ma viszont megerősítették, hogy két héttel előbb érkezik a játék, amiben kungfuzni tanulunk majd: ennek megfelelően az új dátum 2022. február 8. A Sifu továbbra is PC-re, PlayStation 4-re és PlayStation 5-re készül.
Közben a PlayStation Blogon megjelent egy bejegyzés, ami a játék harcrendszerét, illetve a karakterünk fejlődésének menetét részletezi. Ebből kiderül, hogy ihletforrásnak a klasszikus kungfufilmek mellett olyan modern bunyós alkotásokat is felhasználtak, mint a The Raid, az Old Boy és persze a John Wick. Maga a harcrendszer egyébként a támadás és a védekezés összhangjáról fog szólni, vagyis ugyanolyan fontos lesz a védekezés felépítése a visszalökések, leütések és kábítások elsajátításával, mint a támadásaink kivitelezése és időzítése. Vagyis az lesz a legnehezebb feladat, hogy kibillentsük az ellenfelet az egyensúlyából, ugyanis ha meginog valaki, akkor már könnyű préda lesz.
Fontos szerepe lesz a környezetnek is, ami szintén a kungfufilmek élményét igyekszik visszaadni. Használhatjuk a tereptárgyakat, a falakat vagy a fizikai környezet bármely elemét, a lényeg, hogy sikerrel küzdjük le az ellenfeleket. Lesz egy úgynevezett Focus képességünk, ami a harci teljesítményünknek köszönhetően feltölthető, és aminek használatával pontos, halálos és pusztító csapást mérhetünk az ellenségeinkre.
Főhősünk rendelkezni fog egy ősi medállal is, ami vissza tud hozni minket a halálból. Ennek azonban mindig ára lesz, ugyanis minden halállal öregedni fogunk, az öregedés pedig kihatással lesz az életerőnkre, a támadások hatékonyságára. Lehetőségünk lesz tapasztalati pontokat költeni ezek szinten tartására, vagy olyan képességek megszerzésére, amelyeknek a segítségével bölcsebben és keményebben térhetünk vissza a halálból.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.