Miután kipróbáltuk az Elden Ringet, mi is említést tettünk arról, hogy a FromSoftware új játéka viszonylag könnyűnek tűnik - elvégre a japánok hírhedtek arról, hogy kőkemény kihívást ígérnek a rajongóknak. Ezt most lényegében a csapat atyaúristene, Hidetaka Miyazaki is elismerte, aki a PlayStation Blognak adott interjúban beszélt részletesebben a témáról: ebben kiemeli, hogy nem tekinti ezt rossz dolognak, ugyanakkor nem is szándékos húzás volt a részükről.
"Úgy tervezzük meg ezeket a játékokat - és nem csak az Elden Ringet -, hogy arra bátorítsuk a játékost, legyen úrrá a nehézségeken. Nem erőltetjük a nehézséget vagy tesszük nehezebbé a dolgokat, azt szeretnénk, hogy a játékosok használják a tapasztalataikat, tanulmányozzák a játékot, memorizálják a történteket, és tanuljanak a hibáikból. Nem akarjuk, hogy úgy érezzék, a játék unfair módon büntet, azt szeretnénk, hogy lássák, van esély győzni egy nehéz összecsapásban, és előrelépni."
"Az Elden Ring esetében nem próbáltuk meg szándékosan lejjebb csavarni a nehézséget, de úgy gondolom, többen fogják befejezni" - mondta Miyazaki, aki szerint ez a nyitott világra épülő dizájnnak köszönhető, amely révén a játékosok a saját tempójukban, változatos módokon, akár lopakodással is harcolhatnak. Arról nem is beszélve, hogy a multiplayerbe is könnyebb beleugrani ezúttal: Miyazaki reméli is, hogy a játékosok előszeretettel kérnek majd segítséget másoktól.
A többféle befejezéssel és New Game+ móddal is felszerelt Elden Ring február 25-én jelenik meg PC-re, PS4-re, PS5-re, Xbox One-ra és Xbox Series X/S-re. A legutóbbi gameplay felvételeit itt nézhetitek vissza.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.