Fél óra a Gran Turismo 7-tel

  • Írta: Shifty
  • 2022. február 3.
  • Videó
Link másolása
A Sony következő nagy dobása a márciusban boltokba kerülő Gran Turismo 7 lesz, ami a tegnapi State of Play központi témája is volt. Kazunori Yamauchi rengeteg részletet árult el a sorozat új felvonásáról.

Március 4-én jelenik meg az eredetileg 1997-ben útjára indított Gran Turismo-sorozat következő felvonása. A Gran Turismo 7 elképesztő mennyiségű tartalommal, több mint 400 különböző járművel, hatalmas világtérképpel, 32 különböző helyszínnel és 90 nyomvonallal várja majd a rajongókat. Kapunk dinamikus időjárást - nem minden helyszínen -, lesznek piacterek, ahol valós áron kereskedhetünk, illetve kapunk olyan kereskedéseket is, ahol legendás autókat szerezhetünk be.

Bemutatkozott a Gran Turismo Cafe, ahol különböző menükből válogatva dönthetjük el, milyen kihívásokat, versenyeket, bajnokságokat teljesítünk, vagy éppen milyen csodálatos helyszíneket látogatunk meg. És mire a menü végére érünk, rengeteg mindent megtudhatunk majd az autók történelméről, illetve az egész mögötti kultúráról.

23.
23.
Nothing
#21: Egy fotót nem is, de ez azért "kicsit" több, mint egy .jpeg a háttérben.
22.
22.
godach
#21: Valóban. De még azt is elnézegettem. Pont erről beszélek, hogy van olyan játék ahol még értelmét is látom.
21.
21.
Ooorky
#20: Azért tegyük hozzá, hogy egy éjszakai égboltról készült fotót berakni a játékba nem nagy kunszt...
20.
20.
godach
#16: "Tehát akkor egy GT-ben fontosabbak az épületek mint a vezetés élménye"
NEM
De én pont erről beszéltem. És pont a vezetés élményeire ható dolgokat hiányolom és ebben bizony benne van a féknyom is.
Ezek a csillagok számomra olyanok, mintha azt modellezte volna le, hogy az épületekben mikor kapcsolnak fel helyeken villanyt és mikor nem. Feleslegesnek tartanám azt is. Persze jó dolgok az ilyen plusszok. Szeretem és tisztelem az ilyen fejlesztőket, de ezeknek a plusszoknak akkor tudok örülni, ha a megkövetelt dolgok viszont benne vannak.
19.
19.
godach
#16: Én nem tartom magam megmondó embernek, sőt szerintem igencsak elnéző vagyok a játékokkal. Én nem elemeztem ki, nem húztam le a játékot, csupán jeleztem, hogy nekem mire lenne igényem egy autós játékban és mi az amit teljesen feleslegesnek tartok.
Ki fogsz nevetni, pedig a Morrowindben például több órát eltöltöttem azzal, hogy az eget néztem. Ott látnám értelmét, főleg mivel küldetéseket lehetne rakni arra, hogy bizonyos helyről egy bizonyos csillagkép felé haladsz. Itt egyszerűen nem látom értelmét.
Kérdésedre a válasz, hogy mi az ami most nincs benne. Erre is leírtam a választ, mégpedig egy épkézláb karrier mód. (nem merem kijelenteni, hogy az endurance ami még nagy kedvencem volt, mert az 5. résztől leraktam a sorozatot, de mintha az se lett volna már benne)
Egyébként, attól hogy benne van még nem jelenti azt hogy ez elég is.
Én CoD rajongó voltam, a BO1.-ig végigtoltam mindent. Az újabb részeket már nem és nem azért mert szarabbak vagy nincs benne ami az azelőttiekbe, hanem mert CSAK annyi van és már azt láttuk ezerszer. Nem köpködöm a Codot, GT-t és Forzát sem (mert ott is majdnem ez a helyzet, bár a vizuális törés miatt azért jobban kedvelem mint a GT-t) hanem csak egyszerűen elfordul az ember tőle.

"azt sem tudják hogy a végleges játékban is benne lesz-e vagy sem"
Ebben igazad van, de még mindig tartom magam, hogy itt senki sem ócsárolta, csupán nagyjából számítani lehet rá, milyen lesz a game.
18.
18.
kibz
#17: "Attól mert csili-villi minden még nem jó egy játék…."ez már egy ezeréves közhely amit mindenki ismer.Én egyáltalán nem éreztem,hogy a csillagokkal lett volna foglalkozva,inkább egy kis vizuális extra amit bőven megengedhetnek maguknak,mert van miből.Nem csak barbárságból áll az élet,nekem konkrétan tetszenek az ilyen overkill részletek.Ha a vezetési élmény szar lesz,ne félj nem a csillagok miatt lesz.
17.
17.
semike
Itt az élő példa:

Nemrég jelent meg a WRC10. Azért köpködnek rá,mert szarul néz ki a közönség!!!
Egy Rally-s játékban!!!???
Tényleg ez a legfontosabb??!!
Az persze nem számít, hogy olyan fizika van benne, olyan vezetési élmény, hogy berosálsz.
De nem jó!
Ez egy szar!
A Dirt sokkal szebb….stb stb…
Szóval szerintem se a csillagokkal kellene foglalkozni. Attól mert csili-villi minden még nem jó egy játék….
16.
16.
Vis Major
#13: Tehát akkor egy GT-ben fontosabbak az épületek mint a vezetés élménye? Vagy nem tudom milyen felbontásban nézte a "kolléga'" de például esőben nyomot hagynak a gumik.

Ha meg Te is már az elsőtől kezdve játszottál...... mi volt az előző ikonikus részekben ami a mostani video alapján ebben nem lesz benne?

És nem a kedvencem... viszont játéktól függetlenül....."zavar" a megmondó emberek "véleménye'" akik egy videó alapján azonnal lehúzzák a játékot, olyan "hiányosságokat felfedezve" amiről azt sem tudják hogy a végleges játékban is benne lesz-e vagy sem.
15.
15.
Helium Prime
#14: Pont erre gondoltam én is! Azért az igen hasznos tud lenni,ha látod hol fékeztél el egy kanyart vagy éppen mások mit csesztek el,de nyilván a pálya szélét és a pályát senki sem nézi csak a csillagokat az égen a Real Driving Simulator esetében! :)
14.
14.
godach
#12: Apropó, nekem többször volt már autós játékba, hogy a következő körbe az eggyik kanyarba csak egy hosszú csíkot láttam és jót röhögtem, hogy valaki kiszambázott mert rövidre vette a féktávot, szóval igen is van jelentősége élményben (is). De ha már részletességről beszélünk, meg igényességről akkor szerintem még mindig fontosabb lenne ez, mint a göncölszekér, nem?
13.
13.
godach
#12: Személy szerint az első óta játszom a sorozattal és a 2-3-ban több mint ezer órám van. A hármat többször is maxoltuk, 100%-ra tesómmal, szóval ne haragudj, de azért halvány sejtésem van a dologról, milyen lehet egy GT.
Nem beszélve arról, hogy az 5 óta egy normális karriert nem képesek összedobni, az egésznek olyan érzete van, mintha valami quick racet indítanál el, ami már a PSP-s részen is érződött.

Amúgy meg senki nem fikázta a még meg nem jelent kedvencedet, hanem normálisan eldiskuráltunk azon, mik azok a dolgok amik egy autós játékba kellenének és mik azok, amik a kutyát sem érdeklik, de mégis időt, pénzt és energiát pocsékolnak rá. Holott, hosszú a lista hogy ez ismét egy jó játék legyen...
12.
12.
Vis Major
#11: Ha így is lesz-vagy lenne. Most őszintén, ha veresenyt mész és verseny közbe hátranézel te azt figyeled hagy-e nyomot a gumi? "GTA 3 szerű épületek"?? Én maximum a vissza játszásban nézegettem eddig is a környezetet..... esetleg nagyon ritkán ha nagy előnnyel vezettem a futamot.
Szóval nézőpont kérdése, engem személy szerint pont nem az érdekel ami a "háttérben van", hanem az élmény, amit magam előtt látok. Pont nem a külső környezet ami érdekel.

Ki se jött a játék, senkinek fogalma sincs arról milyen érzés kontrollerel vagy kormánnyal csapatni, de már most tudjátok hogy egy autós game-nek.... vagy "simulatornak" mi a lényege. Mitől lesz majd "simulator" vagyis insta buy.
11.
11.
Helium Prime
Jól látom,hogy sem föld úton sem aszfalton semmi nyomot sem hagynak maguk után ezek a csodák?Talán a csillagok helyett ezekkel a dolgokkal kellett volna foglalkozni meg,hogy ne gta 3 szerű épületek meg nézőtér legyen! :)
10.
10.
Ooorky
#8: Nem kell rükvercbe, kezdő utcai versenyzők/vamzerkodók sokszor elbaxák, hogy kihúzatják 4-ben, visszalökik 3-ba aztán reccs (money shift).
9.
9.
Luchiano
Csak nekem volt olyan ehh az eső effekt? Főleg belső nezetből.
Csilagok helyett nézném a klassz eső effektet a szélvédőn (~Driveclub).
8.
8.
godach
Az időjárás előtt tényleg le a kalappal, de nem is tudom.
Annyian kiemelik itt a részletességet, aztán a kétezres évek elején játszottam egy NASCAR játékkal, ahol ha manuális váltóval, 5-ből visszaraktad rükvercbe, akkor recsegve-ropogva tört szét az egész és futam vége.
Namármost részemről egy autós játéknál, főleg ahol úgy reklámozzák magukat, hogy Real Driving Simulator (lol) az igényesség és részletesség itt kezdődne, nem a csillagokkal az égen.
Tudom, hogy szimulátoroknak ott van a race07, iracing és a többi, nem is ezt várom el, de a GT törés nélül olyan mint a Fight Nigt monoklik nélkül.
Erre a videóra meg úgy tapsikolnak az emberek, mintha most az Elder Scrolls 6-nál mutatnák be, mennyire izzad a tököd be a különböző anyagű boxerektől, aminek egyébként nincs hatása a játékokra és nem is látod szinte sose.
6.
6.
Robilluma
Mi ez a vizualitás :O Gyönyörűűűű. A versenyek visszanézése ilyen látvánnyal egy külön élmény.
Az autótörténelem nagyon szupi. Sose játszottam autós játékokkal :D de a historikus elemek mindig bevonzanak.
Meg ez a fotómód!!! Bármelyik játékban képes vagyok végtelen mennyiséget ellövöldözni, bele se merek gondolni itt mi lenne :DD
Az időjárásszimuláció ilyen szintű igényessége is egyszerűen döbbenet. Talán már túlzás is. Másféle naplementék LAben meg Japánban, csillagok és a többi. Le a kalappal.
5.
5.
norbi27
#4: A beleélés érzetét növeli. Tudod, hogy az adott pályán irl is ilyen az éjszakai felhőtlen égbolt a csillagok helyzetét illetően. És nyilván aki szereti az éjszakai futamokat, az tud csak olyanokra menni.
A felhőképződés modellezése is parádés, ahogy a vizes/száradó aszfalté is.
Az egész prezentációból az jött át, hogy nagyon odafigyeltek a részletekre és az igényességre.
A fotómód, te jó ég, az milyen lett.
4.
4.
godach
Pont ma beszélgettünk a haverral és ódákat zengett Kazunori Yamauchiról hogy lemodellezte a csillagokat és időjárást.
Az időjárás még ok, a Driveclubban is csodálatos volt, de a csillagokat nem értettem. Ezer órából, öt percet ha látod. Teljesen felesleges. Ellenben a Real Driving Simulator-nak már illene tudni megujjulni 20 év után. Nem-nem, nem a csillivillire gondolok.
3.
3.
Windrider
Hát erre nem találok szavakat.
2.
2.
norbi27
Elképesztően igényesnek néz ki.
1.
1.
kibz
Egy szerelmes levél az autók szerelmeseinek.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...