Van még kraft a Pokémon-sorozatban. Elég csak megnézni, mekkora érdeklődés övezte a január végén megjelent Pokémon Legends: Arceust, ami a Nintendo America beszámolója szerint úgy zárta az első hetet, hogy már 6,5 millió eladott példánnyal büszkélkedhet.
A Niko Partners elemzője, Daniel Ahmad szerint a Legends: Arceus ezzel a sorozat legkelendőbb Pokémon-játéka lett Switchen, hiszen a korábban megjelent Pokémon Sword és Shield, illetve Pokémon Brilliant Diamond és Pokémon Shining Pearl játékok "mindössze" csak hatmillió eladott darabszámig jutottak a megjelenésüket követő első héten.
És itt nem csak a grafikáról, hanem pálya designról is beszélek. Egy gyér pusztaság az egész, a hub meg annyira élettelen, hogy azt rossz nézni. NPC-k egy helyben állnak és kábé semmi interakciójuk nincsen a környezetükkel.
Tudom, tudom a látvány nem minden de ha egyszer milliárdos franchise-ról van szó, akkor igenis legyen már igény a megfelelő prezentációra is, ha már megannyi kompromisszumot kell kötni: továbbra sincs szinkron csak idétlen tátogás, az animációk minősége is "érdekes", a technikai issuekról már nem is beszélve: a közeli object pop-in egyszerűen megmagyarázhatatlan, pláne ilyen látványvilág mellett.
A Switch hardware bár már öreg hardware, de azért ennél jóval többet elbír, lásd: Xenoblade Chronicles HD illetve 2, BotW, SMTV stb....de akár említhetném a Pokemon Snap-et is, csak hogy a franchise-nál maradjak.
De mivel Pokémon úgyis jól fog teljesíteni bármilyen minőségű is legyen (lásd: Sword & Shield), szóval nagy késztetés sincsen hogy valami jobbal rukkoljanak elő. Bár jó lenne ha egy kicsit kompetensebb fejlesztőgárdára bíznák a fejlesztést, mivel a Gamefreaknek nem nagyon nem megy ez a 3D irányvonal.
Hogy valami pozitívumot is mondjak, örömteli hogy nem darabolták két majdnem ugyanolyan Edition-re a játékot ezúttal, mint úgy általában szokták.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.