Problémák vannak a BioShock 4 fejlesztése körül

  • Írta: Shifty
  • 2022. február 21.
  • Pletyka
Link másolása
A legfrissebb szóbeszédek szerint nagyon nem halad jól a három évvel ezelőtt bejelentett új BioShock-játék fejlesztése. Többen is otthagyták a Cloud Chamber csapatát, ráadásul a 2K Games sem elégedett a projekt haladásának ütemével.

A 2K Games még 2019 decemberében jelentette be, hogy már dolgoznak a BioShock-sorozat következő felvonásán. Az akkori bejelentésből az is kiderült, a BioShock atyja, Ken Levine nem vesz részt a munkálatokban, ő ugyanis akkor már a 2017-ben alapított Ghost Story Games új játékán dolgozott. Az új BioShock-játék fejlesztését egy új belsős stúdió, a Cloud Chamber viszi.

A leleplezés óta eltelt évek alatt lényegében semmit nem hallottunk a BioShock 4-ről, talán nem véletlenül. Egy Twitter-felhasználó szivárogtatása szerint cudarul halad a projekt fejlesztése, nagyjából 40 ember hagyta már el a csapatot, köztük akad több vezető beosztású szakember is. Egyesek önszántukból döntöttek a távozás mellett, de jó néhányukat "különböző okokra hivatkozva" távolítottak el a pozíciójukból.

A szivárogtató állítása szerint a 2K Games is elégedetlen a projekt fejlesztésének ütemével, éppen ezért a kiadó nemrég kisebb szerkezetátalakítást eszközölt a Cloud Chambernél. Állítólag megkezdődött a távozó kollégák pótlása, ami valószínűleg a tervezett, 2024 végére időzített megjelenési dátumra is hatással lesz. A pletykák szerint a 2K Games biztosan eltolja majd a játék megjelenését, ami így jó eséllyel 2025-nél előbb nem kerül majd boltokba.

A kiadó egyébként nem lehet különösen boldog mostanában, mert ahogy arról korábban már beszámoltunk, a Ken Levine-féle projekt körül is fekete felhők gyülekeznek, és ott sem halad megfelelő ütemben a munka.

6.
6.
Kamukaze
Ilyen híreknél mindig az jut eszembe, hogy földelni lehet a játékot. Vagy a sok elhalasztástól lesz gagyi, vagy egyáltalán meg sem jelenik. Sokszor jobban járna mindenki az utóbbival. Pedig nagy kár érte!! R.I.P. :(
5.
5.
Miért jutnak el ide ilyen nehezen a redditről a hírek?
Sokszor 3-4 nap késéssel jut eszetekbe lehozni az r/GamingLeaksAndRumours pletykákat.
4.
4.
Jarl Balgruuf
#2: Főleg ha lecseréltek embereket is tudás helyett diverzitasi kvóta alapjàn.
3.
3.
xanatos0911
Hát ez egy nagyon rossz hír :/ Mondjuk, ha ennyire nagy a baj, akkor inkább kaszálják el az egészet. Elegem van abból, hogy az utóbbi években mindent meggyaláznak ami régen jó volt… értem ezt filmekre, sorozatokra és játékokra egyaránt, példa van rá bőven.
2.
2.
honest guy
#1: A nagy cégeknél a vállalati folyamatok nagyon sokszor kinyírják a kreativitást. Mindekit keretek közé szorítanak, hogy a kitűzött éves céloknak megfeleljenek és azokat elérjék. Plusz a dolgozó ne akarjon saját ötletekkel előállni, hanem mindent csináljon úgy, ahogyan azt a vezetőség a brainstormingon kitalálta. Ezeknek az egyenes következménye az, ami sikerülni szokott. Unalmas, átlagos, hétköznapi játékok, amik hoznak egy biztos bevételt.
1.
1.
Ps fanboy
Ennyire bonyolultá vált egy FPS játék kivitelezése, ami mondjuk egy szintel magasabbra szeretné belőni magát összetettségben a Call of vagy Far Cry receptjeinél.?.!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...