12 millió eladott példánynál jár az Elden Ring

  • Írta: Shifty
  • 2022. március 16.
  • Biznisz
Link másolása
A FromSoftware és a Bandai Namco nemrég kiadott egy sajtóközleményt, amiben megerősítették, hogy Japánban már egymillió eladott példánynál jár az Elden Ring, míg globálisan már 12 millióan küzdenek a The Lands Between világában.

Nagyjából két hete jelent meg a FromSoftware legújabb Souls-játéka, az Elden Ring, ami egyértelműen a zsáner evolúciós lépcsőfoka, és úgy tűnik, a rajongók is imádják, ugyanis a kezdeti problémák ellenére már több mint egymillióan vásárolták meg Japánban a játékot, míg világszerte több mint 12 millióan szavaztak bizalmat neki.

Összehasonlításképpen érdemes megjegyezni, hogy a stúdió legutóbbi alkotásából, a Sekiro: Shadows Die Twice-ból a premier utáni első tíz napon kétmillió darabot kapkodtak el a rajongók, míg a PlayStation 4-re megjelent Bloodborne-ból egymillió példány talált gazdára a megjelenés utáni első két hétben. A Dark Souls-sorozat legsikeresebb felvonásának, a harmadik epizódnak pedig egy teljes hónap kellett, hogy elérje a hárommilliós álomhatárt. Akkor ez elég volt ahhoz, hogy a Bandai Namco legjobban fogyó játéka legyen.

38.
38.
Fata Morgana
#30: Nagyon jól leírtad a lényeget, valóban jó volt olvasni, ahogy páran írták is.

A HFW-nél a csillogásra és részletességre mentek rá, hát olyan is gyönyörű, szemkápráztató, lélektelen, élettelen alacsony szavatossággal.

Az Elden Ring-nek sikerült megteremtenie egy olyan hangulatot árasztó sötét "Dark Fantasy" világot mintha valamelyik kedvenc könyvem elevenedett volna meg.

Most 164 óránál járok 112karakter és tegnap kraftoltam fullra ( 25+) a Great Axe-t.
Nem tudom mennyi lehet még de nem kapkodok kb. 60-70 %-nál járok de továbbra sem kapkodom el tart amíg tart.
Mindenkinek további jó szórakozást!
37.
37.
delphijos
#30: Tényleg jó írás, ettől függetlenül én nem erre az aspektusra gondoltam, hanem arra hogy előtte úgy ment a vita mintha muszáj lenne valamelyik mellett “dönteni” , és ha játszol az egyikkel, akkor nem játszhatsz a másikkal. Amúgy - pedig nem ma kezdtem, már ZX Spectrum-on nyomtam az Elite-t - én is azt gondolom hogy az ER talán a legelképesztőbb, legmonumentálisabb játék ami valaha megjelent. Persze, a világ, a harc nem fog mindenkinek bejönni, de ez természetes. Szerintem a Horizon bizonyos szempontból nagyon rosszkor jelent meg. Akár már 2-3 hónappal később is sokkal jobban kifutotta volna magát. De még egyszer mondom, én nem feltétlen a hasonlítgatás miatt szóltam hozzá. Sok hasonlóság van a két játék között, de mégis nagyon mások. Simán benne van hogy valakinek a Horizon jobban bejön. Mert nem csak a megvalósítás számít, hanem hogy milyen játszani vele. Ha valakinek nem jön be a “From féle” harc, akkor mindegy milyen az “összhatás” , vagy a sztori például…. De ez szerintem nem vita tárgya, ez egyén függő.
36.
36.
JohnSpartan
#35: Azt megtaláltam, köszi! Azon nem nagyon fogok szerintem változtatni mert vagy 1 órát azzal szarakodtam! :)
35.
35.
Ganzer
#33: Meg még egy dolog ha esetleg még nem találtad meg: a karaktered külsejét is meg lehet változtatni Roundtable Hold-ban az ölelős csaj szobájában a tükörben.
34.
34.
godach
#32: Jaja, nekem is ez jutott eszembe. Kajak sajnáltam, amikor a kommentár végére értem.
33.
33.
JohnSpartan
#11: Thx a tippet! Igaz nem találkoztam mèg vele de, majd az is eljön egyszer! Van pár fölös pontom amit át akarok úgy is rakni. Direkt nem "sokat" nèzegetek segítsèget róla "ha tehetem" de, azèrt jó tudni ilyeneket!

Tipp: Van az a camp az elejèn mèg ahol a paryt meg hasonlókat lehet megvenni! Nah mellette keleti irányban van egy nagyon patent xp farm, 5 óriás, mind 1000 pènzt dob ès iszonyat csigák. Muszáj voltam az egyik katanámhoz (Magma wyrm dobja, sok sikert hozzá) farmolni kicsit mert ott ahol tartottam már 10.000 felett volt a minimum ès mèg 13 szintet kellett az inteligenciára pakolnom hogy tudjam használni! Azt meg nem tudtam összeszedni olyan helyek maradtak már csak...
Itt gyorsan összekukáztam azt a 13 szintet azt vègre tudtam használni a katanát!
32.
32.
Darksiders84
#31: Mintha egy lelkes tesztelőt olvastam volna a régi időkből
31.
31.
godach
#30: Mekkora egy hozzászólás ez, le q kalappal.
30.
30.
GemForge
#27: Na most én mindkettőt megvettem... ez persze nem jelenti azt, hogy a bölcsek köve a zsebemben van, de:
- HFW-szerű játék sok van. Valószínűleg ezért is untam meg gyorsan... persze azért nem adom el, végig fogom tolni, mert azért profin összerakott cucc.
Még akkor is, ha olyan "mache" az egész. Egy kicsit minden olyan nagyon kitalált és nagyon kimódolt. Olyan közízléshez igazított komfekció-termék, amely így nem tud elég egyedi lenni. Pedig robot-dínó-posztapokalipsztikus-hitech-fantasy, meg minden (is) van benne a megfelelő lore-valegtámogatva... de az sem elég átütő azért.
- Az ER meg pofátlanul viszi tovább az az eléggé eredeti mechanikát, amit az alkotók másfél évtize kitaláltak. Egy rétegjáték a szemünk előtt lett 12 millió ember számára a kívancsiság tárgya, a világával való megismerkedés pedig sokuknak a szenvedélyévé is vált. Darabos, nehéz és nem áramvonalas... de csak annyira darabos, amennyi még jól is áll neki, sztem túl nehéz, de pont ez benne a félelmetes és motiváló és végülis ki mondta, hogy nem áramvonalas??? :)
És -bár ezen egy ideig vitatkoztam a fiammal- a HFW lehet szép, meg gyönyörű meg sokpolygonos, ha egyszer az ER reggeli megnyúlt árnyékai és a fényei és az egész összhatásában úgy ver oda a falhoz, hogy leszakad az állam...
Majd, ha megcsömörlök a nehézségtől, akkor jó lesz levezetésképp a HFW szép világa, ahol azért különösebb meglepetésre nem számíthatok. Bár egyelőre nem vágyom rá kicsit sem... Túl jó az ER.
Amúgy meg az igaz, hogy mindkettő van és hogy választani sem kell...
...de valójában filozófiájában teljesen különböző megközelítés jellemzi ezt a két játékot, és emiatt jól összehasonlítható a kettő. Az egyik egy fincsi Big Mac, a másik pedig egy egyszeri és megismételhetetlen kézműves burger, amely rusztikusságában gyönyörű, és amelynek az ízében még a husi esetleg kicsit odapirultabb részei is harmonizálnak.
29.
29.
Mortis
#26: Ezt a játékot szerintem valalmiféle All-stars-nak szánhatták a fejlesztők, mert a nyíltvilágos újdonságok mellett minden itt van a korábbi játékaikból. A legszembetűnőbbek és érdekesebbek nyílván a Sekiro-ból vannak, de sok karaktermodell és animáció még a Dark Souls egyből is át lett hozva, nem beszélve a többi játékról (például a Blodborne sanity-métere, amiért érdemes kutatkodni a játékban, nem csak olvasni róla egy cikket, mert nagyon izgi felfedezni)
Úgy érzem hogy ennek az új univerzumnak a koherenciája(pedig ebben is nagyon jók a From Software-esek, főleg ha az átlagos japán színvonalat nézzük) fel lett áldozva a változatosság oltárán - annyi ellenféltípus van olyan sok különböző animációval, amit 10+ éve futó MMO-kon kívül máshol nem láttam még. Sok mindenre rá lehet ismerni a korábbi címeikből, amiket majdnem egy-az-egyben áthoztak s valahogy nem illik ebbe az új, NemDarkSouls világba. Arról nem is beszélve, hogy a lore megfejtések amiket eddig láttam nagyjából megintcsak Dark Souls, csak pepitában. Nyílván nem ez itt a lényeg, mert a játékmenetért vesszük ezeket a játékokat, csak érdekességként gondoltam leírom.
28.
28.
Darksiders84
Remélem a nagy siker után a Sekiro lesz amit csinálnak mint folytatás és nem lesz elfelejtve .
27.
27.
delphijos
Olvasom itt a kommenteket, és olyan érzésem van hogy úgy csináltok mintha MUSZÁJ lenne VÁLASZTANI. Van akinek mindkettő bejön, van akinek csak az egyik, de van olyan is tuti akinek egy is sem. NEM KELL DÖNTENI. Mind a két játék van, és lehet játszani. Ja, és ha valakinek nem jön be az egyik, az nem a másik miatt van. Szerintem akkor sem jönne be , ha nem lenne a másik ;)
26.
26.
br1Koo
#22: A From a saját játékaiból merít. Lehet itt ezzel dobálózni hogy az összes játék ugyanolyan, de az tény hogy ők nem innen-onnan ollóztak össze egy "menő" játékot (a'la open world játékok 85%-a), hanem stílust teremtettek. A játékaik nem sokban változnak, ez igaz de legalább nem basszák el őket olyan módon mint ami sok másik címmel megtörtént már.
25.
25.
br1Koo
#17: Miért is baj az, hogy egy fejlesztőcsapatnak van egy saját stílusa, műfajt teremtő sorozata? A Sekiro teljesen más játékmechanikára alapult és mégis egyértelműen From Software játék volt. Komolyan azért lesz leszólva a From Software mert egyedi játékokat fejlesztenek és amiknek megvannak a stílusjegyei? Komolyan vicc ez..
24.
24.
br1Koo
#10: Ja, csak tudod ők az egyedüliek akik ezt a fajta játékot készítik. Nyílván vannak copy-k de azok nem képesek ugyan olyanok lenni. Itt a kurva nagy különbség.
23.
23.
Ps fanboy
#20: Nem kell mindig szkennelni a robotokat,sokszor nincs is idő rá. Ez a szkennelés inkább egy adott dög első találkozásával jön elő, utánna nagyjából úgyis megjegyzed kinek mi a gyenge pontja.
22.
22.
TrishtanAG
#21: Amúgy a legviccesebb, hogy ennyi erővel mi is trollkodhatnánk, hogy az Elden Ring meg ugyanaz, mint tizenöt éve minden DS játék: gurulsz-ütsz, gurulsz-ütsz, gurulsz-ütsz :D.
Kábé annyira lenne értelmes, mint az ő trollkodása.
21.
21.
Marcus88
#20: Mindenki a saját stílusára szabhatja,van lehetőség bőven,kinek mi jön be.
Amúgy felesleges tovább beszélgetni róla,mert akármiben is fejlődött volna aki fejben eldönti,hogy nem annak hiába beszél az ember,mert mindig van kifogás,ahogy ezt most is megtetted az írásodban.
További szép napot!
20.
20.
Freeser
#18: harc ugyanaz, scanneled mik a gyengéi a robotnak és kilövöd ennyi, történetre se vagy semmi hatással, úszás meg repülés az egy dlc is lehetne a zero dawnhoz, használtál minden új fegyvereket adta lehetőséget amúgy?
19.
19.
Marcus88
#13: Kapott egy OW-öt meg egy lovat és lehet ugrani kb ennyit látok.
Igaz nem játszottam,de több streamer videóit néztem már és akármelyik pályarészt látom,nem látom a nagy újításokat az előző souls játékokhoz képest!
18.
18.
Marcus88
#8: Amúgy ez egy folytatás mire hasonlítson ha nem az elsőre?!?!
Viccen kívül le kellene ülni és végigjátszani és megtudnád miben fejlődött.

A grafikán kívül rágyúrtak a karakterekre,arcanimációkra a melléküldetések sokkal jobbak lettek.A közelharcra szintén rágyúrtak,több féle kombóval,új fegyverek amiket kibővítettek egyenként többféle támadásra.Víz alatt rész úszással,levegőben repülés.
Új gépszörnyek,grappling hook,levegőben ernyő használat,táborokban sakkszerű játék,arénaharc,mount versenyek stb..
Most így hirtelen ennyi jutott eszembe,ma végeztem vele 75 óra alatt és sok mindenben fejlődött az elsőhöz képest.
17.
17.
Ps fanboy
#13: Az összes sikeres játékuk, ala:Soulslike, ugyanazokból a motívumokból állnak. Szóval ezt ne firtassuk inkább.
16.
16.
TrishtanAG
#15: Segítek. Mind az 5 óra az kábé. Mi ezzel a problémád?
Az első részben is volt ilyen rész. Ahogyan sok más játékban is.
15.
15.
Freeser
#12: és abból az 5 órából 2 óra nem egy kézenfogós tutorial mód ugye?
14.
14.
Ps fanboy
#8: Az Elden Ring miben tudott megújulni a többi Souls játékhoz képest? Csak nem abban, hogy openworld lett?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...