Pletyka: már javában készül az új Ghost Recon

  • Írta: szlav
  • 2022. április 6.
  • Pletyka
Link másolása
És nem, nem a tavaly ősszel bemutatott Frontline-ról van szó. A lapértesülések szerint a Ubisoft Paris már legalább egy éve dolgozik a Ghost Recon-sorozat következő, fősodros epizódján.

Éppen egy napja érkezett a hír, miszerint nem kap több frissítést a Ghost Recon: Breakpoint, így a széria legkitartóbb rajongói mind a tavaly októberben bemutatott Ghost Recon: Frontline felé fordították a tekintetüket. A pletykák szerint azonban az ingyenesen hozzáférhető battle royale-játék mellett egy másik cím is készül a franciáknál.

A Kotaku két különböző forrásból is azt a hírt kapta, hogy a Ubisoft Paris már több mint egy éve dolgozik a széria következő felvonásán. Az egyelőre csak OVER kódnéven emlegetett projekt ráadásul nem csak egy újabb mellékág lehet, ha hihetünk a pletykáknak, akkor ez a játék lehet a Ghost Recon-franchise legújabb nagy főepizódja, amely a remények szerint visszahozza majd a Breakpoint alatt megfakult széria presztízsét.

No, de mi a helyzet a Frontline-nal? A Kotaku infói szerint a stúdió tisztán és világosan vette a rajongók kezdeti visszajelzéseit. A túlszaturált battle royale-piacra lépő mellékág komoly negatív hullámokat keltett a leleplezését követően, ráadásul a korai verzió zártkörű tesztjei sem voltak túlzottan derűsek. Arról szólnak tehát a pletykák, hogy a Ubisoft valószínűleg újraindítja a széria 20. évfordulójára bemutatott projektet, így az a vártnál később, minden bizonnyal alaposan megújulva láthat majd napvilágot.

Hasonló sorsra juthatott egyébként a Ubisoft NFT-projektje is, a Quartz, amely szintén a sírba készülő Ghost Recon: Breakpointban mutatkozott be először. Nem titok, hogy a blokkláncos fegyverkereskedés kevés játékost érdekelt, ráadásul maguk a játék fejlesztői sem voltak elragadtatva az ötlettől, mára pedig szinte teljes lett a rádiócsend a nagy lendülettel beharangozott projekt körül. A stúdió azonban láthatóan nem adta fel a dolgot, hiszen a párizsi iroda jelenleg is több nyitott állást hirdet különféle blokklánc-technológiával kapcsolatos pozíciókra.

8.
8.
JohnSpartan
"Erre mondják hogy ízlések és pofonok"

Pontosan!

A Wildlands-et èn is kipörgettem de, csak amiatt mert spanokkal álltunk neki.
7.
7.
vortel
Ha a sztoriért játszok akart volna lenni az utolsó mondat
6.
6.
vortel
#5: Erre mondják hogy ízlések és pofonok. Én élveztem a grindolast az Odesseyben is a wildlandsban is és a watchdogsban is. A sztori meg mindegyikben klisé de pont elég ilyen játékokba. Handztoriert játszok akkor előveszem a last of us és God of war játékokat.
5.
5.
JohnSpartan
#4: Az a 15 óra pont elèg volt nekem hogy el tudjam dönteni nem nekem való ez a játèk, pedig spártai vonalat dolgoz fel/át ami miatt megvettem. Az hogy 15 óra alatt nem indul be a story az meg megint csak az Ubifos sara mert ha ennyi idő alatt nem fog meg egy játèk az már kicsit aggasztó szerintem. Ès nem mondanám hogy a hosszú játèkok ellen vagyok mert az Elder Ring-ben most vagyok 100 óránál ès ha úgy nèzem mèg kicsivel kevesebb mint a fele mèg hátra van. Szarabb jóval a grafikája de mègis sokkal èlvezetesebb vele a játèk. Sehol nem èrződik rajta hogy nah ez most monoton... Ès a tőrtènetbe mèg csak most fog belehúzni.

A harc rendszere meg iszonyat fapad az összes Ubi AC nek. Kár volt beleerőltetni ezt a fejlődős dolgot... Sokkal jobb volt a règi stílusa számomra.
4.
4.
vortel
#2: 15 óra után be sem indult meg a sztori szóval kb semmit se láttál belőle. A Ubi játékai ma már rétegjátékok lettek. Azoknak készülnek akiknek van 100+ órája és türelme egy címre hogy azt kipörgessék 100%-ra. Nekem első platinám volt az Odessey és nem bántam meg.
3.
3.
r3dman
Az a baj,hogy már minden sztoris játék nyílt világú.Gta-nál tökéletesen működik másnál sztem unalmas a sok kóválygás.Visszatérhetnének a régi stílushoz a játékfejlesztők.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...