A StarCrafton és a Warcraft III-on keresztül a Blizzard szegről-végről tagadhatatlanul kivette a részét a MOBA műfajának megszületésében, de a gyümölcsét nem arathatta le. A Dota 2 és a League of Legends sikerét persze elirigyelte, így 2015-ban maga is ringbe szállt a Heroes of the Stormmal, amely valamivel casualebb játékélményt nyújtott a zsánertársainal, de az igazi különlegessége az volt, hogy a Blizzard-játékok legváltozatosabb hőseit eresztette egymásnak.
A nagy siker azonban elkerülte a játékot. Két évvel később megpróbálták alaposan felrázni a játékot a Heroes of the Storm 2.0 patchcsel, de idővel kivonták a fejlesztőket mögüle, lelassult a tartalmi frissítések érkezése, és 2020 óta (ekkor érkezett az utolsó új karakter Hogger képében) szinte tetszhalott állapotban van, egy-két havonta kap csak egy balance update-et.
Ezek után talán nem váratlan a Blizzard tegnapi bejelentése, miszerint végleg takaréklángra teszi a Heroes of the Stormot. A StarCraftokhoz hasonlóan életben tartják benne a hősrotációt, és a boltban is vásárolhatunk változatlanul, de több új tartalomra már ne számítsunk. Az eddigi játékosokat még megjutalmazzák egy Epic Arcane Lizard hátassal, de utána már csak a bugok javításával és a szerverek fenntartásával fognak főként foglalkozni.
szerintem addig nyomom amíg nem hal ki a közösség és túl hosszú nem lesz a várakozási idő, utána nem is tudom mihez fogok kezdeni, a többi moba nem tudott lekötni ilyen szinten, sőt, talán semmilyen multis játék sem
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.