Skull & Bones - nem a sztorin lesz a hangsúly

  • Írta: fojesz
  • 2022. augusztus 1.
  • Hír
Link másolása
A Skull & Bones fejlesztését vezető úriember szerint a kalózos játékban lesznek ugyan sztorielemek, de nem a történet kapja majd a hangsúlyt.

A Skull & Bones direktora, Ryan Barnard interjút adott a True Achievements csapatának, és itt árulta el, hogy a kalózos fejlesztés "nem egy narratíva vezérelt játék" lesz, vagyis egészen biztos, hogy nem azért játsszuk majd, mert közben lerágjuk a körmeinket a fordulatos cselekményen:

"Vannak sztorielemek a játékban, találkozhatsz majd Kingpineknek nevezett NPC-kkel, akiknek saját történetük van, amiket úgy ismerhetsz meg, hogy a megbízások elvállalásával kapcsolatot építesz ki velük. Van egy háttérsztori, amivel építjük a lore-t, de nem ezen van a hangsúly. Az a célunk, hogy a játékosok a saját történetüket alkothassák meg, és olyan kalózok legyenek, amilyenek szeretnének lenni" - mondta Barnard.

Ennek megfelelően nem is a sztori húzza majd a játékosokat: "A fejlődési rendszeren az visz majd végig, hogy a különféle hajókhoz, fegyverekhez és páncélokhoz tervrajzokat szerezhetsz, amire szükséged is lesz a felfedezés során, hogy hatékony tudj lenni az új ellenfelekkel szemben."

Aki tehát abban bízott, hogy a Skull & Bones jócskán elhúzódott fejlesztési ideje alatt egy valamirevaló történetre is futotta a készítőknek, csalódni fog - bár a fenti megközelítésre már a kezdetek óta lehetett számítani. A játékról egyébként a múlt hónap elején írtunk hosszabban, amikor újra bemutatták azt - akkor derült ki, hogy a premierre november 8-án számíthatunk PC-n, PS5-ön és Xbox Series X/S-en, valamint a Google Stadián és az Amazon Lunán.

6.
6.
markoci555
értsd: nulla sztori küldetés lesz, van egy háttértörténet, és pár szereplőt megismerhetsz ha megcsinálod a (gondolom nem sztori alapú, hanem random) küldetéseiket...
"magad csinálod a történeted" egy nagyon **** szöveg arra, hogy nem tettek bele semmi munkát, és azt csinálsz amit akarsz a szokásosan üres ubis nyitott világban

lehet kipróbálom, ha ingyen dobják majd pár év múlva, de úgy érzem ez iszonyat hamar unalomba fullad, ha még egy minimális támasz sincs, mint egy sztori, legyen az akármilyen gyenge vagy rossz is
5.
5.
Heldengeist
Tehát akkor csinálnak egy cél nélküli/öncélú időtemetőt. Azt mondják az új cuccok feloldása fogja hajtani a játékost az új ellenfelek legyőzéséhez? De minek az érdekében? Azt mondják, hogy a saját történetünket alkothatjuk meg és olyan kalózok lehetünk, amilyenek akarunk? De mit jelent ez?

Nyomathatjuk a radiant questeket és gyűjthetjük a gyűjtögetnivalókat vég nélkül, közben darálva az egyre magasabbra szinteződő ellenfelek ellen (értsd ugyanazt tudja, csak nagyobbat sebez és kevesebbet sebződik)?
4.
4.
hedzsooo
Ha F2P cim lesz, ugy megertem, + tamogatom az eddigi nyilatkozataikat rola...

De nem nekem keszul, az is fix.
3.
3.
Raam989
Az nem szokott jót jelenteni, amikor egy fejlesztő már előre ilyeneket nyilatkozik...
2.
2.
honest guy
1.
1.
KopyAti
Nem sok esély van rá, hogy ez nálam betalál, azért teszek vele egy próbát. Oszt' vagy becuppant, vagy nem.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...