A Skull & Bones direktora, Ryan Barnard interjút adott a True Achievements csapatának, és itt árulta el, hogy a kalózos fejlesztés "nem egy narratíva vezérelt játék" lesz, vagyis egészen biztos, hogy nem azért játsszuk majd, mert közben lerágjuk a körmeinket a fordulatos cselekményen:
"Vannak sztorielemek a játékban, találkozhatsz majd Kingpineknek nevezett NPC-kkel, akiknek saját történetük van, amiket úgy ismerhetsz meg, hogy a megbízások elvállalásával kapcsolatot építesz ki velük. Van egy háttérsztori, amivel építjük a lore-t, de nem ezen van a hangsúly. Az a célunk, hogy a játékosok a saját történetüket alkothassák meg, és olyan kalózok legyenek, amilyenek szeretnének lenni" - mondta Barnard.
Ennek megfelelően nem is a sztori húzza majd a játékosokat: "A fejlődési rendszeren az visz majd végig, hogy a különféle hajókhoz, fegyverekhez és páncélokhoz tervrajzokat szerezhetsz, amire szükséged is lesz a felfedezés során, hogy hatékony tudj lenni az új ellenfelekkel szemben."
Aki tehát abban bízott, hogy a Skull & Bones jócskán elhúzódott fejlesztési ideje alatt egy valamirevaló történetre is futotta a készítőknek, csalódni fog - bár a fenti megközelítésre már a kezdetek óta lehetett számítani. A játékról egyébként a múlt hónap elején írtunk hosszabban, amikor újra bemutatták azt - akkor derült ki, hogy a premierre november 8-án számíthatunk PC-n, PS5-ön és Xbox Series X/S-en, valamint a Google Stadián és az Amazon Lunán.
"magad csinálod a történeted" egy nagyon **** szöveg arra, hogy nem tettek bele semmi munkát, és azt csinálsz amit akarsz a szokásosan üres ubis nyitott világban
lehet kipróbálom, ha ingyen dobják majd pár év múlva, de úgy érzem ez iszonyat hamar unalomba fullad, ha még egy minimális támasz sincs, mint egy sztori, legyen az akármilyen gyenge vagy rossz is
Nyomathatjuk a radiant questeket és gyűjthetjük a gyűjtögetnivalókat vég nélkül, közben darálva az egyre magasabbra szinteződő ellenfelek ellen (értsd ugyanazt tudja, csak nagyobbat sebez és kevesebbet sebződik)?
De nem nekem keszul, az is fix.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.