A 2010-es évek relatív szárazsága után az elmúlt néhány évben egész szépen felpörgött a Star Wars-játékok gyártása, a szóbeszéd szerint azonban a Disney még csak most fog igazán belelendülni a dologba. Tom Henderson az Insider Gaming lapjain osztotta meg a belsős forrásokból származó pletykákat, melyek szerint a Disney a jövőben két Csillagok háborúja-játékot szeretne piacra dobni minden egyes üzleti évben.
Ha szórakoztatóipari óriás eléri a terveit, akkor átlagosan hat havonta érkezhetnek felváltva a messzi-messzi galaxisban játszódó AAA-kategóriás nagy címek és az ennél kisebb kaliberű, de mégis említésre méltó játékok. Ez az ütem pedig nem is tűnik annyira lehetetlennek, ha figyelembe vesszük, hogy az Electronic Arts a közelmúltban elveszítette a Star Wars-játékok exkluzív kiadására kötött megállapodást, így jelenleg jóformán bármelyik stúdió bedobhatja az ötletét a Disney-nek.
Érdemes továbbá megemlíteni, hogy jelenleg is legalább nyolc olyan Star Wars-játékról tudunk, amelyek megjelenése a következő néhány évben várható, ez a lista azonban koránt sem zárja ki az eddig be nem jelentett további projektek létezését. A Star Wars Jedi: Survivor, a Star Wars: Eclipse, a Star Wars: Knights of the Old Republic-remake, illetve a Star Wars: Hunters címei már ismertek, de ezen felül azt is tudjuk, hogy Amy Hennig stúdiója, a Skydance Media és a Ubisoft Massive is készül egy-egy játékkal, a Respawn Entertainmentnél pedig egy first-person shooter és egy stratégiai játék is készül a Fallen Order folytatása mellett.
Tom Henderson a beszámolójában egyébként külön kitért a Quantic Dream játékára, a Star Wars: Eclipse-re, melynek fejlesztése a szóbeszéd szerint a vártnál jóval döcögősebben megy. Henderson forrásai szerint elsősorban a francia stúdió sajátfejlesztésű engine-je lehet a ludas, az ugyanis igen nehezen kezeli az efféle nagyszabású projekteket. Elképzelhető tehát, hogy a korai bemutató ellenére csak évek múlva, talán csak 2026 után vehetjük kézbe a kész játékot.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.