HWSW: A GPU-k turbózhatják fel a windowsos játékok töltési idejét
- Írta: fojesz
- 2022. október 17.
A CPU helyett rövidesen a GPU-k vehetik át a windowsos játékok töltési ciklusai alatt megjelenő feladatok - egész pontosan az állományok kitömörítésének - oroszlánrészét, ezzel a Microsoft várakozásai szerint ideális esetben a legújabb konzolokkal összemérhető szintű töltési időket lehet majd tapasztalni PC-ken is.
Az erre a célra szolgáló DirectStorage API nem véletlenül debütált éppen az Xbox Series X konzolokon, melyek a villámgyors SSD mellett a grafikus processzor segítségével tudták drasztikusan csökkenteni a betöltési időket. A DirectStorage windowsos implementációját még tavasszal jelentette be a Microsoft azzal, hogy a fejlesztők részéről "óriási" az igény a hasonló megoldásokra a PC-k esetében.
Az első kompatibilis játék a Forspoken lehet majd - további részletek a HWSW cikkében!
Pl. Skyrim is a 200+ moddal csak HDD-rol valo beoltesnel kezdett molyolni sokat, SSD-rol kb. tokmindegy h hany darab, + milyen modositasokkal pumpaljuk fel a grafikat+tartalmat, 1-2 mp. a toltesi ido mindossze.
Persze minden ami csak javit a teljesitmenyen, johet reszemrol
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.