A héten újra megmutatta magát a Resident Evil 4 remake-je, és ezzel együtt a sajtónál is hakniztak egy kört a készítők a játékkal. Ennek hála megtudtunk néhány érdekességet is, az amerikai IGN interjújából kiderült például, hogy az eredeti játék QTE-szekvenciáiból jóval kevesebb lesz a remake-ben.
"Azt mondanám, hogy alig lesz QTE a játékban" - mondta Yoshiaki Hirabayashi, a projekt producere. "Különböző emberek különböző jelentést társítanak a QTE-khez, és ezért ugyan nem mondhatom, hogy nem lesznek ilyenek egyáltalán, az biztos, hogy nem kell gombokat nyomogatnotok az átvezetők közben. Akadnak viszont olyan jelenetek, mikor egy helyzettől függően kell megnyomnia egy gombot a játékosnak - az egész csapat azon dolgozik, hogy a QTE-k megfelelően illeszkedjenek a játékba."
További érdekesség, hogy a rajongók kiszúrták a héten megjelent látnivalókból: már nem menthetjük meg a játék kezdetén a medvecsapdába szorult kutyát, a remake-ben ugyanis már rég halott, mire odaérünk. Ez azért is érdekes, mert az eredeti anyagban játékmeneti előnyt hozott, ha a blöki segítségére siettünk - kíváncsiak vagyunk, ez mit jelent az újrázásra nézve!
A Resident Evil 4 remake-je 2023. március 24-én érkezik PC-re, PS4-re, PS5-re és Xbox Series X/S-re.
Azt viszont nem értem, hogy a Capcom igyekszik elmozdulni minden értelemben a realisztikusság irányába, aztán bedobnak ilyen késes texasi láncfűrészes elemet, ami minden tekintetben gáz szvsz. De a japók már csak ilyen furán állnak a láncfűrész témához. Emlékszem, amikor az első Evil Within végigjátszásakor is fogtam a fejem, mert láncfűrésszel kellett elvágni a kapu ellensúlyát tartó láncot. Sajátos módon értelmezték a chain-saw fogalmát.
Én szerettem őket mert legalább kis pluszt adott a játékmenetnek, még ha olyan egyszerűek is voltak mint a küszöb!
A kutyás sztorit meg nem értem miért veszik ki... Én azt még tovább is fejlesztettem volna vagy több hasonló elemet csempésztem volna bele, nah de mind1! Nem én fejlesztem!
A lényeg a lényeg hogy szerintem ez lesz olyan jó remake mint a 2. rész! "remélem"
Az egyik legnagyobb cancer a modern gamingben.
Igazából nem lenne baj ezekkel a QTE-részekkel, ha döntő többségük nem instant death terhe mellett működne. Jó példa erre a méltán elhíresült Krauser késpárbaj, ami egy tizedmásodpercnyi késlekedést is game over-rel büntet.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.