Az Anvil Empires bemutatkozó előzetesét látva könnyen gondolhatnánk, hogy csak egy újabb középkori RTS-ről van szó, ez azonban nem is állhatna távolabb a valóságtól. A képernyőn látható sok-sok karaktert ugyanis mind egy-egy játékos irányítja. Csupán egyetlen apró fogaskerék lehetünk a hatalmas középkori birodalom metaforikus gépezetében - mindenkinek meg van a saját szerepe, és minden szerep elengedhetetlen a győzelemhez.
Ahhoz, hogy ezt a gyakorlatban is elképzeljük, nem kell túl messze mennünk, hiszen a Siege Camp stúdió előző játéka, a Foxhole teljesen hasonló alapokon ért el nagyszerű sikereket. Ott a második világháború hadszínterei adták a hátteret a gyalogos rohamoknak, a tankcsatáknak, az utánpótlást biztosító konvojoknak és mindezek koordinálásának. Az Anvil Empires hasonlóan fest majd, csak éppen a középkorban.
A folyamatosan aktív, permanens világokban kettő (vagy több) birodalomhoz csatlakozhatnak a játékosok, ahol olyan feladatokat láthatnak el, amit csak szeretnének. Lehetünk lovagok, íjászok, építészek, de akár egyszerű parasztok is - mindegyik magunkra vállalható szerepkör fontos, hiszen csak így virágozhat fel a több száz, vagy több ezer játékosból álló birodalom.
Az Anvil Empires korai tesztjei már ebben a hónapban megkezdődnek, a megjelenés azonban még nincs a láthatáron.
én a sokkal nagyobb problémát abban látom, hogy ehhez rengeteg ember kell, és biztos nem lesz
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.