Tavaly nyáron váltak elérhetővé a Resident Evil 2, a Resident Evil 3 és a Resident Evil 7 next-gen frissítései, melyben többek közt ray tracing-opciót kaptak a Capcom kiváló horrorjátékai. Az update-ek, melyek nem csupán az újgenerációs konzolokat, de a PC-s verziót is megillették, remek fogadtatásban részesültek, hiszen az amúgy is csodásan festő játékok így ennél is káprázatosabb külsőt kaptak.
Ezen a héten azonban valami nagyon félrecsúszhatott a Capcomnál, váratlanul ugyanis mindhárom játék elveszítette a sugárkövetéses opcióit PC-n. A japán stúdió egyelőre nem árult el részleteket, annyit azonban tudni lehetett a most érkező frissítésekről, hogy ezek készítették volna elő a DirectX 11 kivonását a játékokból. A Capcom úgy tervezte, hogy idén júliusban válik meg a régi keretrendszertől (a jövőben csupán DirectX 12-vel futnak majd a címek), időközben azonban valami hiba csúszhatott a gépezetbe.
Hivatalos közlemény hiányában egyelőre csak spekulálhatunk a dolgokról, de egészen valószínű, hogy csupán egy technikai baki miatt vált elérhetetlenné a ray tracing a három játékban. Reméljük persze, hogy a japán fejlesztők mindél hamarabb orvosolják majd a problémát, hiszen méltán népszerű, nagyra becsült címekről beszélünk.
Eloben az ember naponta valaszol ilyen koltoi kerdesekre ugy, hogy megvonja a vallat es azt mondja, hogy “semmi”. En nem hinnem, hogy az serto lenne akkor nem tudom irott formaban miert az. Nyilvan ezzel neked van valami dolgod. Pont a kommentem azon resze a “filler” amit neked irtam, joforman csak poenbol. De ok, akkor sertodjunk meg :D
#2: Nem kotelezo bekapcsolni, ez egy opcio. Az FPS ettol meg nem fog megugrani ha eddig sem hasznaltad ezt az opciot.
#3: Az RE Engine erzekeny a VRAM-ra. Ha a pirosban van a beallitasokban az indikator es/vagy akar tul is lepte a limitet akkor ki fog dobalni. Normal esetben egy jatek nem ezt teszi, hanem a rendszermemoriaba omlik a felesleg es teljesitmenyt veszit az ember, de ezek a jatekok ehelyett sajnos osszeomlanak.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.