Anno volt egy rész a 2018-as E3-as előzetesben, amelyben a játékos egy kést szúr egy hirdetőtáblára és finoman lecsúszik a földre. Jó hír, hogy a legújabb frissítéssel ez a "régóta várt" funkció is bekerült a kalapba. Ehhez csupán öt év kellett, viszont a többi ígéret: a cselekedeteinkre reagáló narratíva és következmények, továbbá a robusztus frakciórendszer továbbra is lóg a levegőben, hogy stílszerű hasonlattal éljünk.
A Good Night, Good Luck update a parkourt alakítja át, folyékonyabb animációkkal és élethűbb nekifutásokkal. Egy új fizikai parkour opció is elérhetővé vált a menüben, ezt kifejezetten a Dying Light 1 veteránjainak szánták, amely letilt sok asszisztot az ugrándozásnál, kevésbé fogunk odatapadni a platformokhoz, szóval némileg nehezebb lesz ez a része a játéknak.
Még sötétebbekké és veszélyesebbeké váltak az éjszakák a frissítéssel, a korábbi biztonságos háztetőkön is megjelenhetnek fürge zombik, illetve a zseblámpák fénye is átesett némi újrarenderelésen, ami a horrorhangulathoz ad hozzá, nem is keveset.
És ha már Dying Light 1: egy új színbeállítás, a Harran Sunset az első rész durvább, szürkébb látványvilágát hozza vissza a második részben.
A frissítés már minden platformon elérhető, a változások teljes listáját itt találod.
Az viszont mindképpen példás, hogy ennyire támogatják a játékaikat. Az első részt is sokáig kalapálgatták. Az ilyen, túlórázó fejlesztőket, máshol úgy nevezik, hogy modder. Kár hogy egynél többször kevés címet veszek elő , így nekem a korai végigjátszás okán, ezek nagyrészt kimaradtak. Legutóbb a The Following dlc megjelenése környékén vettem elő, hogy pótoljam. A folytatást is hamar letudtam, de ha bekerülne az ígért világformáló narratíva, akkor még van esélye, hogy feléledjek egy újabb körre.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.